بالاخره طرفدارای Dying Light جوابی رو برای بزرگ ترین سوالشون گرفتن

استودیو Techlands تونست با عرضه Dying Light ۲ دوباره گیمرهارو به یک دنیا آخرالزمانی ببره که در اون میتونن با مهارت‌های پارکورشون به مبارزه با زامبی ها بپردازن.

شناسه خبر: ۳۸۳۶۱۸
بالاخره طرفدارای Dying Light جوابی رو برای بزرگ ترین سوالشون گرفتن

راهنماتو- بالاخره میتونیم در مورد پایان های بازی Dying Light و بسته الحاقی بازی اول به اسم The Following صحبت کنیم. اگر در جریان باشین میدونین که جفت بازی های عرضه شده از این سری دوتا پایان دارن که گیمرها در آخر بازی میتونن هر کدومشون رو انتخاب کنن. از زمانی که Dying Light 2 توسط Techland منتشر شد، انتظار می‌رفت که این استودیو یک پایان کانن "Canon" (یعنی پایان اصلی و قطعی) برای بازی اصلی Dying Light مشخص کنه.

به گزارش راهنماتو، حالا بیاین یکم به اطلاعاتی که این دوتا بازی در اختیارمون گذاشتن یک نگاهی بندازیم. در بازی اول Dying Light، شما کایل کرین هستین و در شهری به اسم Harran با زامبی‌ها و موجودات ترسناک موجود در اونجا مبارزه می‌کنین. ولی شما در آخر بازی و بسته الحاقی‌ای که دنباله‌ای به دادمه بازی اول بود، مجبور میشین که یک تصمیم خیلی حیاتی رو بگیرین. این تصمیم دوتا انتخاب رو پیش روی شما میزاره. یکیش اینه که آیا حاضر میشین که به یک شخصیت ناشناخته و مرموز که خودشو رو مادر مینامه کمک کنین تا باهم بمب اتمی رو در این شهر منفجر کنین و تمام زامبی‌ها و مردمی که هنوز در این شهر گیر افتادن رو از بین ببیرین یا همچنان امیدوار تلاش برای پیدا کردن راهی برای خلاص شدن از این مخمصه کنین.

big-question-answered-for-dying-light-fans

اگر شما تصمیم بگیرین که با "مادر" همکاری کنین، او شما رو همراه خودش به یک اتاق مخفی میبره و بهتون بمبی رو نشون میده که میتونه این شهر رو به طور کامل پاسکازی کنه و کایل کرین هم در نهایت با منفجر کردن این بمب اتم جون خودش رو در کنار بقیه از دست می‌ده. انتخابی که میشه گفت بهترین راه برای متوقف کردن این ویروس میتونه باشه که با چیزایی شما در حین بازی دیدین میدونین که فعلا هیچ شانسی برای پیدا کردن راه‌حلی برای این قضیه وجود نداره.

البته اگر از دست "مادر" دلخور و عصبانی شدین و میخواین با این خواستش مخالفت کنین که بمب رو منفجر نکنه، او شمارو مجبور میکنه که داروی مرموزی رو بخورین و بعدش با شما درگیر میشه و مجبور میشین باهاش درگیر بشین. در نهایت، کایل کرین موفق میشه که "مادر" رو بکشه، اما به نظر از آخرین دوز آنتی‌زین دارویی که تاثیر ویروس زامبی رو کم میکنه گذشته و آروم‌آروم داره ویروس کار خودش رو میکنه. وقتی که کایل به روشنایی بیرون میرسه، متوجه می‌شود که اون داروی مرموز تاثیر ویروس رو چند برابر کرده و الان دیگه خیلی دیر شده چرا که بدنش بدون اینکه متوجه بشه به زامبی تبدیل شده و این خود کرین هستش که ویروس رو به بیرون از منطقه قرنطینه منتقل میکنه.

big-question-answered-for-dying-light-fans

خب میشه گفت که این یک پایان تاریک و نه چندان امیدوارانست. ویروس از Harran خارج شده و تهدیدی برای تمام انسان‌های روی زمین می‌شه. در مورد وضعیت کاراکترهای بازی در این پایان توضیحی داده نشده.

به هر حال، باید بدونین که انتخاب پایان بمب اتم هم همچنان تضمینی برای پایان خوش نبود و همچنان میتونست این ویروس به دست آدمای سودجویی که در بازی دیدیم به بیرون منتقل شده باشه تا ازش بتونن کسب درآمد کنن.

big-question-answered-for-dying-light-fans

حالا سوال اصلی اینجاست: کدام یک از این پایان‌ها به عنوان پایان کانن بازی در نظر گرفته شده؟ توسعه‌دهنده‌های این سری یعنی استودیو Techland به طور دقیق بهش اشاره نکردن، اما با عرضه‌ی Dying Light 2، اطلاعاتی به دستمون رسیده که نشون می‌ده عاقبت کایل کرین مخالفت با مادر بوده و خود کایل بوده که دنیا رو به این وضع کشیده.

اگر بخوایم خیلی منطقی بهش فکر کنیم و سعی کنیم که جاهای خالی رو خودمون پر کنیم میفهمیم که بازی Dying Light 2 به خوبی نشون می‌ده که انتخاب مخالفت با"مادر" به عنوان پایان کانن در نظر گرفته شده. چون که این پایان تنها راهیه که می‌تونه به گسترش ویروس در تمام دنیا تا 20 سال بعد از وقوع اتفاقات Dying Light منجر بشه. حالا کایل کرین در Dying Light 2 حضور نداره، اما همگی تحت تاثیر کله‌شقی و اشتباه اون در بازی دوم هستن.

big-question-answered-for-dying-light-fans

Dying Light 2 با فضا و شخصیت های جدیدی که داشت تلاش کرد تا میتونه از بازی اول فاصله بگیره و گیمپلی این سری بیشتر به سمت عمودی شدن ببره که عبارتیه از استفاده بیشتر از ساختمون‌ها تا پارکور. همچنین داستان بازی حول شخصیت جدیدی میچرخه که هیچ ارتباطی با نسخه اول این بازی نداره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها