بهترین ماموریت‌های فرعی Marvel&#۳۹;s Spider Man ۲ که باید امتحانشون کنین

یکی از بهترین راه‌هایی که استودیو اینسومنیاک تصمیم گرفته باهاش به گیمرها اجازه بده بیشتر خودشون رو در دنیای Spider-Man ۲ غرق کنن،وجود محتوای فرعی و مراحل جانبیه

شناسه خبر: ۳۸۴۶۲۲
بهترین ماموریت‌های فرعی Marvel's Spider Man 2 که باید امتحانشون کنین

راهنماتو- میشه گفت یکی از بهترین راه‌هایی که استودیو اینسومنیاک تصمیم گرفته باهاش به گیمرها اجازه بده بیشتر خودشون رو در دنیای Spider-Man 2 غرق کنن، وجود محتوای فرعی و مراحل جانبیه. مراحی که هر کدومشون تونستن به زیبایی هر چه تمام، شخصیت‌ها و داستان‌ها ریز و درشتی رو به مفهوم کلی بازی اضافه کنن.

به گزارش راهنماتو، در ادامه قصد داریم تا نگاهی به جذاب‌ترین ماموریت های فرعی این بازی بندازیم و ببینیم چرا تونستن اینقدر جذاب واقع بشن. پس با راهنماتو همراه باشین.

درخواست برنامه FNSM - بابابزرگ رو دریاب

best-spiderman2-side-quests

برنامه FNSM در بازی ویژگی‌ای هستش که مرد عنکبوتی‌هارو با کسایی که در شهر نیازمند کمک هستن در ارتباط نگه میداره. با این برنامه نوآورانه، بازیکنا می‌تونن ماموریت‌های جدیدی رو خارج از داستان اصلی پیدا کنن. "پیدا کردن پدربزرگ" اولین درخواست برنامه FNSM هستش که طرفدارا می‌تونن درش شرکت کنن و مطمئن باشین از انجامش پشیمون نمیشین.

در ماموریت پیدا کردن پدربزرگ، مرد عنکبوتی به یک زن جوان کمک می‌کنه تا پدربزرگ خودشو پیدا کنه. وقتی مرد عنکبوتی اونو پیدا می‌کنه، پدربزرگ پیر از مرد عنکبوتی می‌خواد که باهاش روی یک نیمکت در پارک بنشینن و درباره عشق زندگی پدربزرگ که مدتی پیش درگذشته، صحبت کنن. این ماموریتیه که فقط با EXP به بازیکنایی که تمومش کردن پاداش میده و بیشتر بحث سر جنبه روانی و عاطفی این قسمت هستش.

تمام آیتم های مخفی Prowler

best-spiderman2-side-quests

در Spider-Man 2، مایلز و پیتر هر دو ماموریت‌هایی دارن که فقط یکیشون می‌تونه انجامشون بده، به این معنی که پیتر نمی‌تونه ماموریت‌های مایلز رو انجام بده و برعکس. یکی از ماموریت‌های منحصر به فردی که به مایلز تعلق داره اینه که اون باید تمام آیتم‌هایی که عموش وقتی در نقش Prowler ظاهر شده و مخفیشون کرده رو پیدا کنه.

هشت استش یا صندوق مخفی وجود دارن که مایلز می‌تونه اونارو پیدا کنه، هر کدام اطلاعات بیشتر و آپگریدهایی رو در اختیار مایلز میزارن که میتونه از هر کدومشون در مواقع نیاز استفاده کنه.

ماموریت‌های موزه‌های فرهنگی

best-spiderman2-side-quests

ماموریت‌های موزه‌های فرهنگی یکی دیگه از مجموعه ماموریت‌هایی هستن که فقط مایلز میتونه انجام بده. وقتی دزدها به موزه تاریخ موسیقی دستبرد می‌زنن، مایلز دنبال خلافکارهایی میگرده که اون سازهارو دزدیدن که در همین حین به موزه هم کمک میکنه. میشه گفت کلا دوتا مرحله این بخش بیشتر نداره و همین باعث میشه که خیلی سریع و راحت بتونین تمومشون کنین.

وقتی همه ماموریت‌های موزه‌های فرهنگی رو انجام بدین، به عنوان پاداش، بازی لباس جدیدی رو برای مایلز باز میکنه که اسمش هم "صدای شهر"ئه.

فعالیت‌های بروکلین ویژنز

best-spiderman2-side-quests

از اونجاییکه بیشتر داستان بازی روی شخصیت پیترپارکر تمرکز داره، استودیو تصمیم گرفته برای اینکه بتونه تعادلی رو بین این دو حفظ کنه؛ تمرکز بیشتر محتوای فرعی بازی رو روی میالز و کارایی که میتونه بکنه بزاره. فعالیت‌های بروکلین ویژنز یک سری از ماموریت‌های مایلز مورالس هستن که فقط اون میتونه انجامشون بده و تمامی این سری ماموریت‌هاهم به دانش‌آموزای دبیرستان Brooklyn Visions مربوط می‌شه.

پنج ماموریت بروکلین ویژنز برای مایلز مورالس برای انجام وجود داره و همشون هم به نوع خودشون جذاب و منحصر به فرد هستن. وقتی این ماموریت‌هارو تموم کنین، به عنوان ماموریت آخر توی نقشه بازی به عنوان یک هدیه ظاهر میشه که بعدش مشخص میشه این دانش‌آموزا برای تشکر از زحماتی که مایلز براشون کشیده یک هدیه براش در نظر گرفتن که اون چیزی نیست جز یک لباس جدید براش که بوریکا اسمشه.

خاطرات مارکو

best-spiderman2-side-quests

فلینت مارکو به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت های منفی مردعنکبوتی شناخته می‌شه. کسی که اگر از روی اسمش نشناختینش باید بگم همون مرد شنی هستش که قبلا هم در فیلم سوم از سری فیلم های مردعنکبوتی سم ریمی هم دیدیمش. حالا به نظر ولی نقش مهم‌تری رو توی این بازی ایفا میکنه.

وقتی که مارکو بازهم توسط پلیس دستگیر میشه، یک سری کریستال‌ها هسنم که مردعنکبوتی میتونه جمعشون کنه و به با اونا به مارکو کمک کنه تا بتوه خود واقعیش رو دوباره پیدا کنه. شما در همین حین بیشتر با گذشته این شخصیت آشنا میشین و اینکه چطور به این وضعیت دچار شده. به عنوان جایزه هم بعد از تموم کردنش بازی یک تروفی رو به عنوان جایزه براتون باز میکنه.

درخواست برنامه FNSM - عکاس خوب نیازمندیم

best-spiderman2-side-quests

"کمک در عکاسی" یک درخواست دیگره از برنامه FNSM هستش که طرفدارا می‌تونن پس از پیشرفت در داستان اصلی بازی Marvel's Spider-Man 2 امتحانش کنن. برای شروع این ماموریت، بازیکنا باید از شخصیت پیتر پارکر استفاده کنن. به محض ملاقات پیتر با فردی که درخواست رو ارسال کرده، اون بالافاصله میگه که به دنبال کسیه که بتونه مثل پیتر پارکر عکس‌های خوبی رو بگیره. بعد هم به مجله‌ای اشاره میکنه که روی جلدش اولین عکسی که پیتر وقتی هنوز توی دبیرستان بوده رو گرفته میکنه و میگه که یکی از بزرگترین طرفدارای شیوه عکاسی اونه. البته اون عکس باز خودش اشاره‌ای به کمیک‌های قدیمی مردعنکبوتی داره.

داستان The Flame

best-spiderman2-side-quests

هر کسی که بازی Marvel's Spider-Man بازی کرده باشه، بدون شک یوری واتانابه، یا همون افسر پلیس خوش‌اخلاقه که همه جوره دنباله عدالته رو یادشون میاد. حالا البته بدون اینکه بخوام خیلی ازش رو اسپویل کنم باید بگم که یوری اینجا برای اینکه دیگه قوانین جلوش رو نگیرن خودش دست به کار میشه و تلاش میکنه با یک اسم متسعار جدید به جنگ با یک فرقه موجود در بازی بره که در کنارش مردهای عنکبوتی داستان هم همراهیش میکنن و نمیزارن که توی این راه شکست بخوره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها