چطوری میتونین اسکین‌های Invincible رو توی Fortnite بگیرین

بله نظر میاد که شهرت روزافزون سریال و کمیک Invincible تونسته راه این فرنچایز رو به فورتنیات هم باز کنه ولی چطوری میتونین اسکنی‌هاش رو بگیرین

شناسه خبر: ۳۸۷۰۹۳
چطوری میتونین اسکین‌های Invincible رو توی Fortnite بگیرین

راهنماتو- سری کمیک‌های Invincible که توسط خالق سری The Walking Dead ساخته و نوشته میشن تونستن طرفدارای زیادی رو به خودشون جذب کنن؛ اما این جذابیت و شهرت کامیک‌ها وقتی به اوجش رسید که در کنارش آمازون تصمیم گرفت که این سری کمیک‌هارو تبدیل به یک سریال کنه. سریالی که به زیبایی هر چی تموم تونسته نشون بوده که چقدر دنیای ابرقهرمان‌ها میتونه پیچیده و غیرقابل درک باشه.

به گزارش راهنماتو، از اونجایی که Fortnite هم مثل کوسه‌ایه که تو اقیانوس دنیای سرگرمی میتونه مثل بوی خون تو آب، رد فرنچایزهای محبوب و پولساز رو برای خودش بزنه و به کلکسیون اسکین های خودش اضافه کنه. همزمان با پخش فصل دوم از سریالب Invincible هم قرار شده که یکسری اسکین هم از شخصیت های اصلی و محبوب این سریال وارد این بازی بشن. اسکین‌های Invincible از روز جمعه 24 نوامبر توی فروشگاه آیتم‌های فورتنایت قرار گرفتن. ولی خب اگر می‌خواین بدونین چطوری میشه همشونو باز کرد، با راهنماتو همراه باشین.

invincible-comes-to-fortnite

همین چند وقت پیش بود که دیتاماینرهای فورتنایت آیتم‌های کازمتیک مرتبط با Invincible رو توی فایل‌های بازی کشف کردن. به طوری که شخصیت هایی که قراره اسکین هاشون به این بازی اضافه بشه عبارتن از Invincible، Omni-Man و Atom Eve. تازه یک صفحه لودینگ جدید هم قراره به بازی اضافه بشه که برگرفته از همین سریاله.

به عنوان خبری خوب، تو یک مدت زمانی خیلی کوتاه فورتنایت بعد از لو رفتن ایونت و اسکین های جدید، این اسکین های جدید رو روونه استور خودش کرد.

اسکین‌های Invincible فورتنایت کی در دسترس قرار میگیرن؟

کراس اور Invincible و Fortnite جمعه 24 نوامبر ساعت 7 شب به وقت شرقی آمریکا و یا 4 آذر در استور بازی در دسترس گیمرهای طرفدار این کمیک قرار میگیره. البته بعد از اینکه Epic استور بازی رو آپدیت کنه، بازیکنا می‌تونن اسکین و آیتم‌های تزیینی رو برای Invincible، Omni-Man و Atom Eve بگیرن.

آیتم‌های تزیینی فورتنایت و Invincible

invincible-comes-to-fortnite

همونطور که انتظار میره، محتوای مرتبط با Invincible یه اسکین Mark Grayson داره که بر اساس ظاهر این قهرمان در سریال Prime TV طراحی شده.

اون همچنین می‌تونه از یه کوله پشتی Burger Mart Bag، ایموت Fastest Fastball و یک تبر مدل Reaniman Arm (via ShiinaBR) استفاده کنه. البته به نظر میاد این همکاری خاص فقط یک ایموت داشته باشه.

یک پوشش قهرمانی Invincible هم توی فروشگاه میاد که به بازیکنا اجازه میده تا اسلحه‌ها و وسایل نقلیه مورد علاقشون رو با طرح رنگی معروف این شخصیت تزیین کنن.

بعد از اینکه Omni-Man به دنیای Mortal Kombat 1 اضافه شد و تقریبا همه رو لت و پار کرد، حالا وقتشه که با اسکین Viltrumite وارد دنیای فورتنایت بشه و خودی رو نشون بده. همچنین اضافات مرتبط با Omni-Man شامل یک کوله پشتی Cape و یک کوله دیگه به اسم Immortal's Head، یک طرح Omni-Man Emblem Cape و یک تبر طراحی شده بر اساس Gadget War Woman هست.

invincible-comes-to-fortnite

Atom Eve یکی دیگه از شخصیت‌هاییه که قراره به عنوان این کراس‌اور وارد دنیای فورتنایت بشه. Atom Eve در کنار اسکین خودش قراره آیتم‌های دیگه‌ای هم به این بازی بیاره که عبارتن از یک تبر Subatomic Swords، یک طرح Atom Eve Emblem، یک کوله Atom Eve Emblem Cape و یک کیف Eve's Cape.

تازه اون صفحه لودینگی هم که در موردش صحبت کردیم رو باید بهتون بگم که زحمت طراحیش رو هنرمندی کشیده که وظیفه طراحی کمیک رو هم داشته به اسم رایان اوتلی؛ پس میدونیم که کسایی که پشت این کراس‌اور بودن کارشونو بلد بودن.

اگر تابحال سریال و یا کمیک Invincible رو ندیدین، حتما پیشنهاد میکنم که حداقل سریالش رو نگاه کنین چرا که خیلی تونسته خوب عمل کنه و تا مقدار زیاد پایبند به اتفاقاتی هستش که تو کمیک میوفته.

نظرات
پربازدیدترین خبرها