Apex Legends با هیروی جدیدش خبر از اومدن Titanfall ۳ میده

استودیو Respawn بار دیگر اشاره‌ای به Tittanfall ۳ در دنیای Apex Legends کرده و تمام طرفدرای این سری رو تونسته هیجان‌زده کنه.

شناسه خبر: ۳۸۳۷۷۱
Apex Legends با هیروی جدیدش خبر از اومدن Titanfall 3 میده

راهنماتو- فصل 18 از بازی Apex Legends دیگه داره به آخرای کار خودش میرسه و Respawn هم به همین مناسبت داره آروم‌آروم فصل بعدی رو معرفی میکنه. توی یه اپیزود جدید از مجموعه Stories From The Outlands به نام "For Us, Utang na Loob" ما با یه شخصیت جدید به اسم Conduit آشنا میشیم، که در واقعیت همچین جدید هم نیستش. راستش مارس پارسال بودش که طی یک لیک بزرگ از Apex وجود این شخصیت لو رفته بود و همگی تا الان میشه گفت چشم‌انتظار ورودش به بازی بودن.

به گزارش راهنماتو، بر خلاف اکثر تریلرهای Stories From The Outlands که قبلا منتشر شدن، هیروهای بازی به اسم واقعیشون صدا میشن و ما علاوه به اسم تو بازیشون با اسم واقعیشون هم آشنا میشیم؛ ولی به نظر ایندفعه قضیه فرق داره. داستان این اپیزود در مورد یک دختر جوان به نام Conduitئه که توی زمان جنگ Frontier هست. اونو می‌بینیم که از پشت یه پرده در حالی که خیلی ترسیده داره تایتان هایی رو تماشا میکنه که دارن محل زندگیشونو با خاک یکسان میکنن و همه چیز رو از بین میبرن. ولی وقتی که همه قکر میکنن که دیگه کارشون تموم شده، یک تایتان از نوع Monarch برای نجاتشون میاد.

new-apex-legend-reveals-titanfall3

در این نبرد چند به یکی که تایتان های دشمن با تایتان Monarch خوبی که برای نجات مردم اومده دارن، اول Monarch سعی میکنه دشمناشو از منطقه مسکونی دور کنه و بعدش شروع میکنه تا نفس آخر جلوشون واستادن و مقابله کردن. در راه دفاع از غیرنظامی‌ها این تایتان و خلبانش خودشون رو با از خود گذشتگی زیاد فدا میکنن تا ساکنین اون منطقه بتونن جون سالم به در ببرن. در آخر هم خلبان تایتان Monarch با منفجر کردن باتری تایتاناش مثل یک بمب تمام دشمناش رو از بین میبره و خودش هم در این راه کشته میشه. به طوری که تا مدت‌ها بعد اون منطقه به خاطر این انفجار همچنان رادیواکتیویتست.

new-apex-legend-reveals-titanfall3

همین برای Conduit کوچولو به عنوان یک منبع الهام واقع میشه و از این حرکت شجاعانه الهام می‌گیره و با گذر زمان، علاقه‌اش به بازی‌های Apex بیشتر میشه و می‌بینیم که با بقیه بچه‌‌محل های خودش مثل شخصیتهای Apex لباس میپوشن و بازی میکنن. ولی همه چیز وقتی خواهر Conduit از یه ماموریت دور از خونه با وضعیتی خونی برمیگرده تغییر میکنه. Conduit به خواهرش کمک میکنه تا وارد خونشون بشه و اگرچه زخم‌ها زیاد حیاتی نیستن، ولی واضحه که دردناک هستن. بین حرفهایی که بین Conduit و خواهرش ربدوبدل میشه مشخص میشه که زبانی که صحبت میکنن فیلیپینیه و این اولین شخصیتی هستش که با اصلیت فیلیپینی وارد بازی Apex Legends میشه.

بعداً در شب، Conduit به طور پنهانی به سمت محوطه‌ای محافظت‌شده از انفجار تایتان Monarch می‌ره. به راحتی از یه ترک در دیوار عبور میکنه و به باقیمونده تایتان نابود‌شده نگاه میکنه و دستش رو روی بدن تایتان میکشه. در همین لحظه، تابش‌های خطرناک وارد بدنش میشه، اما به دلایلی که هنوز مشخص نیست، این تابش به اون قدرت‌های خارق‌العاده می‌ده.

new-apex-legend-reveals-titanfall3

به طور دقیق نمیدونیم که این قدرت‌ها چی هستن، ولی حضور Monarch توی این اپیزود ممکنه تا حدی نکته جالبی رو نشون بده. اگر Titanfall 2 رو بازی کرده باشین حتما یادتون میاد که تایتان Monarch توسط سازمان IMC ساخته شده و این نشون میده که یک سری نکات داستانی جالب و جدید قراره وارد داستان Apex بشن. به علاوه، در داستان‌های Titanfall دیدیم که تایتان‌ها قبلاًهم توی اپیزود‌های Stories From The Outlands ظاهر شده بودن، ولی این بار برای اولین بار دیدیم که اونا توی یک اپیزود به این اندازه تونست مهم واقع بشن. میشه گفت این در کنار آپدیت بزرگی برای Titanfall 2 هم چند هفته پیش اومد و باعث شد بازی تا سال‌ها بعد دوباره قابل بازی بشه، میتونه طرفدارای این سری رو قطعا امیدوار برای بازی سوم Titanfall کنه تازه بعد از اینکه بازی دوم برای مدت طولانی قربانی حملات DDoS و مدیریت نامناسب سرور های بازی شده بود.

حضور یک تایتان Monarch که توسط سازمان IMC ساخته شده نشون میده که یکی از سه گزینه ممکنه رخ داده:

1. امکان داره که سازمان میلیشیا (Militia) به طور پنهانی تونسته باشه یک تایتان Monarch رو مهندسی معکوس و ساخته باشه و فلسفه ساخت تایاتان Monarch در واقع تلاش IMC بودش تا بتونه یک تایتان Vanguard که ساخت Militia بوده رو بسازه ولی چون نتونسته بود به نتیجه‌ای برسه، تایتان Monarch ساخته شده که همین مورد میتونه خیلی منطقی به نظر بیاد.

2.نکته دیگه اینه تایتان‌هایی که به خونه Conduit حمله کردن، در واقع تایتان‌های میلیشیا بودند، نه تایتان‌های سازمان IMC. اگرچه این نکته زندگی ساکنین اونجا رو به خطر می‌انداخته، اما در داستان‌های Titanfall نشون داده شده که میلیشیا با استفاده از تاکتیک‌های نامعقولی به مقابله با سازمان IMC پرداخته.

3. این ممکنه که ما با یک جنگ دیگه در دنیای Apex/Titanfall سر و کار داشته باشیم، از جمله جنگ داخلی سولیس (Solace) که بعد از پایان جنگ Frontier رخ داده و منجر به گم شدن همه سه برادر میراژ شده. این نکته ممکنه توی داستان بهتر توجیه بشه چون توی اون زمان، برای یک گروه نظامی به تسلط یک تایتان کلاس Monarch دسترسی آسان‌تری داشته باشه.

new-apex-legend-reveals-titanfall3

البته احتمالاً توی تریلر فصل 19 بازی به اسم Apex Legends: Ignite که در تاریخ 23 اکتبر منتشر میشه، توضیحات بیشتری راجع به این داستان در اختیارمون قرار میگیره. به هر حال، با نزدیک شدن به فصل جدید، بازیکنا باید بیشتر تلاش کنن تا بتونن Resurrection Battle Pass رو تموم کنن و همچنین تمام جوایزی که رویداد Doppelgangers Collection با خودش آورده رو هر چی سریعتر بگیرن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها