اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Wolverine ساخته استودیو Insomniac منتشر شد

بعد از موفقیتی که Spider-Man ۲ تونست کسب کنه، خیلی سریع نگاه‌هت به سمت استودیو اینسومنیاک برگشت تا ببینن چطوری میخوان کارکتر وورین رو وارد دنیای بازیها کنن.

شناسه خبر: ۳۸۶۶۸۴
اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Wolverine ساخته استودیو Insomniac منتشر شد

راهنماتو- بعد از موفقیتی که Marvel's Spider-Man 2 تونست کسب کنه، خیلی سریع نگاه‌ها دوباره به سمت استودیو اینسومنیاک برگشت تا گیمرا ببینن که این استودیو محبوب چطوری قراره یکی دیگه از شخصیت های محبوب دنیای مارول رو وارد دنیای بازی‌ها کنه. پیروی این همه توجه و هایپی که گیمرا نسبت به این بازی جدید در حال ساخت دارن، یک سری اطلاعات جدید هم در این مورد لو و یا اصطلاحا لیک شده.

به گزارش راهنماتو، این اطلاعات خیلی جالب از طرف یکی از لیکر های معتبر اخبار بازی منتشر شده که اطلاعات زیادی رو در مورد بازی Marvel's Wolverine در اختیارمون قرار میده. بر اساس این اطلاعات، به احتمال زیاد این بازی قراره که در سال 2025 منتشر بشه و داستان و نحوه داستانسراییش هم میشه گفت فاش شده. حالا که Marvel's Spider-Man 2 رسماً عرضه شده است، طرفدارای Insomniac نگاه خود رو به بازی بعدی این استودیو یعنی Wolverine متمرکز کردن.

new-info-on-marvels-wolverine

تاکنون، اطلاعات رسمی کمی درباره Marvel's Wolverine منتشر شده، به جز این که در همون دنیای Spider-Man قراره در جریان باشه و نویسنده یکی از بهرتین بازی های شوتر عرضه شده یعنی Spec Ops: The Line به اسمWalt D. Williams به عنوان بخش داستانی این بازی در حال کمک به توسعه این بازیه. این اطلاعات باعث شده که شایعات زیادی درباره جنبه و ویژگی‌های تاریک‌تر و خشن‌تری لوگان در این بازی پیش بیاد جوری که قبلا هم در بازی X-Men Origins: Wolverine که در سال 2009 منتشر شد دیدیم.

لیکر مشهور بازی‌ها به نام Daniel Richtman بر اساس گزارشی از GamingBolt هفته پیش منشتر شده بود، ادعا کردش که اطلاعات بیشتری در مورد Marvel's Wolverine رو در دست داره. بر اساس این ادعاها، Insomniac هدف داره تا Marvel's Wolverine رو در یک زمانی در سال 2025 عرضه کنه، به طوری که گزارشای قبلی که از این بازی به دستمون رسیده بودن همگی ادعا می‌کردن این بازی قراره در سال آینده عرضه بشه. این لیک‌ها خبر از این میدن که احتمالاً Wolverine به طور داخلی دستخوش تغییراتی و در نتیجه دچار یکسری تاخیر شده تا به Insomniac کنه تا بتونه قابلیت‌های بیشتر و پشتیبانی بهتری رو نسبت به Spider-Man 2 داشته باشه و اگر حرف Richtman درست باشه، میشه گفت این میتونه امری کاملا منطقی باشه.

ادعاهای جدید Daniel Richtman همچنین ادعاهای قبلی که میگفتن بخشی از بازی در Madripoor، شهر خیالی در جنوب شرق آسیا هم تایید میکنه. شهری که به طور کوتاه در The Falcon and the Winter Soldier هم به صورت کاملا جزیی تونستیم ببینیمش. بعضی از معروف‌ترین داستان‌های کمیک لوگان هم در این جزیره پر جرم و جنایت رخ میدن، بنابراین خیلی‌ها از این انتخاب که ولورین میتونه به شهری که همگی تا حدی آشنایی باهاش دارن خوشحالن. به علاوه، Richtman می‌گه که Marvel's Wolverine قرار نیست اون جنبه روشن و فان بازی Spider-Man Insomniac رو داشته باشه، چرا که تمی که بازی قراره داشته باشه یک تم تاریک‌تر و بزرگتر خواهد بود. تازه برای تاییدش این دقیقا حرفی هستش که بعد از معرفی این بازی در سال 2021 توسط مدیر خلاق Brian Horton هم بهش اشاره شده بود.

new-info-on-marvels-wolverine

با توجه به کیفیت بالا و موفقیت برجسته بازی‌های Marvel's Spider-Man و پیشینه‌ی خوب Insomniac، طرفدارای این شخصیت محبوب با شوق و هایپ زیادی منتظر این هستن تا ببینن چطوری Insomniac با شخصیت لوگان در Marvel's Wolverine برخورد می‌کنه. واقعیت اینه که نکات زیادی در مورد این بازی هنوز در شبه و ابهام به سر میبره و شاید حتی تا سال 2025 جواب‌های مشخصی برای بازیکنا و طرفدارای این کارکتر در دسترسشون قرار نگیره. ولی اگر ادعاهای او درست باشن، Marvel's Wolverine ممکنه یکی از تاریک‌ترین و خشن‌ترین عناوین مارول باشد که تا به حال ساخته شده

Marvel's Wolverine در حال حاضر در حال توسعه برای پلی‌استیشن ۵ هستش.

نظرات
پربازدیدترین خبرها