عینک های آفتابی زنانه ترند ۲۰۲۴

از قاب‌های مینیمال تا شیشه‌های رنگی؛ عینک آفتابی‌های ترند ۲۰۲۴ به شدت جذاب هستند و بهتر است در این مقاله با آن‌ها آشنا شوید.

شناسه خبر: ۴۰۴۰۳۴
عینک های آفتابی زنانه ترند 2024

راهنماتو- سایه مد هر ساله بر سر عینک‌های آقتابی هم می‌افتد و طرح‌ها، رنگ‌ها و ویژگی‌های متفاوت آن را دستخوش تغییرات زیادی می‌کنند. عینک آفتابی نه تنها یک وسیله به شدت مهم برای حفظ سلامت چشم‌ها و پوست اطراف آن است، بلکه به عنوان یک اکسسوری برای کامل کردن استایل روزانه به کار می‌رود و تاثیر زیادی برای جذابیت ظاهری ما می‌گذارد. از این رو در برخی از سال‌ها ممکن است عینک آفتابی‌های خلبانی مد باشند و در سال بعد عینک‌های گرد که ما را به یاد عینک‌های قدیمی و رترو می‌اندازند. حالا بهتر است به کمک راهنماتو به سراغ عینک آفتابی‌های ترند سال 2024 برویم.

1

ترندترین عینک آفتابی در فصل بهار 1403 چیست؟

عینک آفتابی با قاب مینیمال الهام گرفته از دهه 90 میلادی

به گزارش راهنماتو، عینک آفتابی‌هایی که در دهه 90 میلادی ترند شده بودند، در 2024 دوباره سر از صنعت مد درآوردند. این عینک‌ها عموما قابی مستطیلی و ساده دارند، اما شیشه و فرم ممکن است رنگ‌های شفافی داشته باشد. از آنجایی که این عینک‌ها مینیمال هستند، خطوط همگی صاف و جزئیات و تزئینات در آن به شدن کم هستند. حال می‌توانیم رنگ‌های متفاوت آن را با لباس‌های رنگی رنگی متفاوتمان امتحان کنیم.

1

عینک آفتابی چشم گربه‌ای

یکی از عینک آفتابی‌ها که در بهار سال 1403 به شدت ترند شده‌اند، عینک آفتابی چشم گربه‌ای هستند که با حضورشان می‌توانند صورت را زاویه‌دار و جذاب نشان دهند. این عینک آفتابی‌ها در بخش بیرونی نوک تیز هستند و چشم را خوش فرم نشان می‌دهند (درست مثل خط چشم گربه‌ای). قاب این عین آفتابی‌ها می‌تواند بزرگ یا کوچک باشد و شیشه‌ها عموما معمولی هستند. جالب این است که عینک‌های چشم گربه‌ای نیز الهام گرفته شده از دهه 20 میلادی هستند و امروزه مجددا مورد توجه قرار گرفته‌اند.

1

عینک آفتابی چوبی

یکی از عینک آفتابی‌های ترند 2024 عینک‌هایی هستند که برای ساخت آن‌ها از موادی استفاده می‌کنند که به طبیعت آسیبی نمی‌رسانند. به هر رو اکثر عینک آفتابی‌ها از جنس پلاستیک‌های فشرده هستند که برای محیط زیست مناسب نیست، اما، اگر عینک آفتابی‌هایی با جنس چوب یا مواد این چنینی استفاده کنیم قطعا به محیط زیست آسیب نخواهیم زد. فراموش نکنید که منظور از چوب می‌تواند چوب‌های پایدار و استات باشند.

1

عینک‌ آفتابی اور سایز

عینک‌های آفتابی اور سایز یکی دیکر از عینک‌های ترند 2024 هستند که ممکن است در فصول بعد از محبوبیت آن‌ها کاسته شود. این عینک‌ها با فریم‌ها و شیشه‌های بیش از حد بزرگ در مرکز توجه قرار می‌گیرند و گاهی تزئیناتی فراوان و گاه مینیمال هستند. در صنعت مد، اکثرا می‌بینیم که عینک آفتابی اورسایز را در حالی استفاده می‌کنند که شلوارهای کارگو و تی شرت‌های اورسایز نیز پوشیده‌اند. فریم نگهدارنده شیشه در این عینک‌ها می‌تواند خلبانی، مربع، مستطیل یا چند ضلعی باشد به همین دلیل تنوع در آن بسیار بالا است.

1

عینک آفتابی ترند 2024 بر اساس شکل

در میان عینک آفتابی‌های ترند سال 2024 بیش از هر چیز اشکالی مثل چشم گربه‌ای با لبه بالایی تیز، مستطیلی و دایره‌ای دیده می‌شود. این در حالی است که برخی از اشکال مثل دایره‌ای، در میان عینک های آفتابی ممکن است همواره روی مد و ترند باشند پس می‌توانیم روی آن برای مدتی طولانی و حتی در فصل‌های بعد نیز حساب باز کنیم.

1

عینک آفتابی ترند 2024 براساس رنگ

اگر بخواهیم عینک آفتابی‌های ترند 2024 را بر اساس رنگ دسته‌بندی کنیم باید به رنگ مشکی اشاره کنیم که در عین کلاسیک بودن، امسال ترند شده است. اما اگر به دنبال عینک آفتابی‌هایی با رنگ‌های شادتر هستید می‌توانید به سراغ رنگ آبی کراش بروید. بعلاوه، می‌توانیم عینک آفتابی‌هایی به رنگ سفید ببینیم که به شدت استایل را جنجالی و خاص می‌کنند. اگر هم بخواهیم بر روی ترندها پافشاری بیشتری داشته باشیم می‌توانیم به سراغ رنگ سال 2024 برویم که همان هلویی است. عینک آفتابی‌ها به رنگ هلویی در بهار سال 2024 به شدت ترند شده و محبوبیت فراوانی بین سلبریتی‌ها پیدا کرده‌اند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها