شخصیت اصلی Marvel&#۳۹;s Spider-Man ۳ اون کسی نیست که انتظارشو دارین

به نظر میاد که خیلی سریعتر از چیزی که فکرشو میکردیم قراره با یکی از محبوب‌ترین شخصیت های کمیک در بازی خداحافظی کنیم.

شناسه خبر: ۳۸۵۸۳۲
شخصیت اصلی Marvel's Spider-Man 3 اون کسی نیست که انتظارشو دارین

راهنماتو- بالاخره بعد از موفقیتی که Marvel's Spider-Man 2 تونسته کسب کنه، حالا دو تا از اعضای تیم داستان‌نویسی بازی Marvel's Spider-Man 2 رازهای بیشتری رو از آینده این بازی فاش کردن که نشون میده این استودیو چه برنامه‌هایی رو برای بازی بعدی و به خصوص پیتر و مایلز دارن.

به گزارش راهنماتو، داستان‌سرای ارشد، بن آرفمن، و نویسنده تیم، بریتنی موریس، در مورد اینکه آخر Spider-Man 2 چطوری روی پیتر، مایلز و ام‌جی تأثیر میزاره، حرف زدن و از تغییر تمرکز روی کارکترهای جدید هم در سری بازی‌های Insomniac هم صحبت کردن.

در طی گفتگویی که داشتن، آرفمن و موریس هر دوشون گفتن که مایلز قراره توی بازی‌های آینده که از این سری منتشر میشه دیگه مردعنکبوتی اصلی سری باشه و پیتر پارکر میشه جزو شخصیت های فرعی که توی سری هستش. البته این قسمت فقط در پایان بازی دوم بهش اشاره شده بود ولی اینکه خود استودیو اونو تایید میکنه میتونه یکم طرفدارای قدیمی که مردعنکبوتی رو فقط با پیترپارکر میشناسن یکم نگران کنه.

next-spider-man-is-not-who-you-think-it-is

وقتی پیتر نقشه‌هاش رو برای ادامه کار بنیاد امیلی-مِی رو به ام‌جی نشون می‌ده، یه هشدار عنکبوتی روی گوشیش میاد. اما به جای اینکه خیلی سریع لباس عنکبوتیشو بپوشه و زود تند و سریع بره جون مردم در خطر رو در نیویورک نجات بده، به جاش دست مری رو می‌گیره. که همین نشون میده که دیگه پیتر اونقدر به مایلز اعتماد داره که اون جا پای اون بزاره و تبدیل به "تنها" مرد عنکبوتی نیویورک بشه.

در طی بازی دیدیم که پیتر میخواست به مایلز بفهمونه که دیگه براش مثل قدیم مردعنکبوتی بودن براش اون اهمیت رو نداره و میخواد که دیگه به زندگی خودش برسه ولی خب اینجاست که مایلز بالاخره دوزاریش میفته و بهش اطمینان میده که متوجه هستش و از پیتر میخواد که از این به بعد "پیتر پارکر" باشه نه مرد عنکبوتی. لحظه‌ای که مشخص کردش دیگه مایلز و پیتر جفتشون این رو میدونن که آینده نیویورک دسته مایلز هستش و اون آماده هستش که به تنهایی با جرم و جنایت موجود توی اون شهر بجنگه.

next-spider-man-is-not-who-you-think-it-is

موریس در مصاحبش میگه که:"من فکر می‌کنم ما هممون فکرشو میکردیم که بالاخره یک وقتی به این لحظه برسیم. برای من، این نشون میده که مایلز چقدر تکامل پیدا کرده؛ در ابتدای بازی می‌بینیم که داره سعی می‌کنه بقهمه چه کار باید با زندگیش بکنه. تا آخر بازی هم که دیدیم که مایلز بار نجات شهر و همچنین حمله به پیت رو بر دوش داره، حتی وقتی که پیتر مشخصا نمیتونسته کاری بکنه. این چیزیه که برای تیم نویسندگی بازی خیلی جذاب بوده و نکته‌ای که خیلی حیاتی و مهم بوده اینه که نوشتن این دوتا مردعنکبوتی طوری بوده که هردوشون به یک مقدار قوی هستن ولی خب به مرور زمان یکی ضعیف‌تر و دیگری قویتر میشه که ما اون لحظه رو بهترین موقع برای انتقال به نسل بعدی مردعنکبوتی‌ها انتخاب کردیم.

این نکته موریس در مورد تبدیل شدن مایلز به محور جدید سری، به وسیلهٔ آرفمن هم تایید شدش. آرفمن ادامه داد که:"ایده یک داستان برای دو مردعنکبوتی این بازی همیشه خیلی حساس و مهم بودش. فکر می‌کنم خیلی زود هممون فهمیدیم که می‌خوایم این لحظه انتقال قدرت رو داشته باشیم. و همونطور که در حال توسعه بازی بودیم و به سمت اون لحظه بیشتر حرکت می‌کردیم، بیشتر احساس کردیم که این اتفاق حتما در این داستان باید انجام بشه." بعدش هم گفت که این صحنه در گاراژ عمه مِی یکی از مورد علاقه‌ ترنی لحظه‌هاشون در بازی بوده.

next-spider-man-is-not-who-you-think-it-is

همچنین آرفمن گفت که:" این لحظه بین این دو واقعاً شگفت‌انگیزه و احاس کردیم که میتونه یک پایان فوق‌العاده برای داستان پیتر باشه؛ مطمئن نیستم که دقیقاً کی تصمیم گرفتیم این کارو بکنیم، اما همیشه احساس کردیم که تنها راهی که بازی می‌تونست تموم بشه، همینطوری باشه"

خیلی از گیمرا انتظار اینو داشتن که از این به بعد بازی‌های آینده Spider-Man از Insomniac بیشتر روی شخصیت مایلز تمرکز داشته باشه و چیزی بود که در صحنه پس از تیتراژ Spider-Man 2 هم توسط استودیو تایید شدش.

next-spider-man-is-not-who-you-think-it-is

زمانی که مادر مایلز، ریو، پسرش رو به "دوست" جدیدش، آلبرت، معرفی می‌کنه، گیمرها با دختر این شخصیت آلبرت به اسم سیندی هم آشنا میشن. سیندی هم البته اسمی هستش که شاید برای خیلی از طرفدارای دوآتیشه مارول و کلا مردعنکبوتی آشنا به نظر بیاد؛ اون کسی هستش که بر خلاف اینکه یک عنکبوت گازش بگیره در واقع در معرض یک سری اشعه قرار میگیره که بهش قدرت‌های عنکبوتی میده و در نهایت به شخصیتی به اسم Silk یا ابریشم به زبون خودمون تبدیل می‌شه. حالا معلوم نیستش که قراره در Spider-Man 3 مایلز و سیندی هم با هم همکاری کنند و یا بر علیه هم، و البته پیتر هم به عنوان یک شخصیت فرعی همچنان ظاهر میشه یا نه. چیزی که فقط باید منتظرش باشیم و ببینیم که چطور پیش میره. ولی با اینکه پروژه بعدی استودیو اینسومنیاک بازی ولورین هستش، فکر کنم حداقل یک 6-7 سالی رو باید منتظر جواب این سؤالمون باشیم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها