چطوری وارد بُعد Aether توی Call of Duty MW III Zombies بشیم؟

به نظر میاد آپدیت فصل اول COD MW ۳ تونسته قابلیت و حالت‌های زیادی رو به این بازی اضافه کنه که این وسط طرفدارای Zombies بیشترین سود رو به نظر بردن.

شناسه خبر: ۳۸۸۸۴۷
چطوری وارد بُعد Aether توی Call of Duty MW III Zombies بشیم؟

راهنماتو- باز هم با یک Call of Duty دیگه و جدید، باهاش یک حالت زامبی دیگه هم عرضه شده. با عرضه‌ی Call of Duty: Modern Warfare 3، این حالت محبوب با گیم‌پلی پویا و ویژگی‌های جدیدی برگشته. میشه گفت طرفدارا توی MW2 از بازی کردن حالت زامبی محروم موندن، ولی الان این حالت نسبت به قبل بهتر شده و با سبک بازی جدیدی برگشته. به طور کلی خبر خوبیه که حالا حالت زامبی برگشته و خیلی خوب هم از آب دراومده!

به گزارش راهنماتو ، تو MW3: Zombies بازیکنا می‌تونن کارهای مختلفی انجام بدن که توی این حتی بیشتر از کشتن زامبی‌های معمولی میتونن ازش لذت ببرن. کلی مکان‌ها و درهای مختلفی برای پیدا کردن و کشفشون توی بازی وجود داره. یکی از اینها، Rift Dark Aether هستش که یک جای جدیده. با راهنماتو همراه باشین تا باهم بفهمیم چطوری میتونین بهش دست پیدا کنین و ببینین توش چه خبره:

how-to-open-aether-portal-in-cod-mw3-zombies

چطوری میتونین پرتال Dark Aether Rift رو باز کنین

مراحلی که بازیکنا باید برای باز کردن Dark Aether Rift انجام بدن:

انجام مأموریت داستانی Bad Signal

برای ورود به Dark Aether Rift، بازیکنا باید مأموریت Act 4 به اسم Bad Signal رو تو Zombies کامل کنن. این مأموریت به بازیکنا امکان می‌ده که برای مدت کوتاهی به Dark Aether سر بزنن. بازیکنا فقط می‌تونن دوباره به پرتال وارد بشن اگه تمام مراحل لازم برای ورود رو قبلش انجام داده باشن.

پیدا کردن تمام آیتم‌‍‌های کلیدی

بعد از اینکه بازیکنا مأموریت Bad Signal رو تموم کردن، باید چهارتا آیتم کلیدی رو جمع کنن تا بتونن به Dark Aether Rift دسترسی داشته باشن. باید همه‌ی اجناس کلیدی رو روی پله‌های جلوی ورودی Dark Aether Rift قرار بدن. اینا همه‌ی اجناس کلیدی برای باز کردن پورتال هستن:

  • Locked Diary (دفترچه قفل‌شده)
  • Pill Bottle (بطری قرص)
  • Surveillance Camera (دوربین نظارتی)
  • Dog Collar (قلاده سگ)

    how-to-open-aether-portal-in-cod-mw3-zombies

چطوری آیتم‌های کلیدی رو میتونین پیدا کنین:

Locked Diary: دفترچه قفل‌شده یه جایزه‌ست که بازیکنا می‌تونن با کامل کردن مأموریت Act 4، Bad Signal بگیرن.

Pill Bottle :بطری قرص رو میشه با شلیک کردن به یک cyst و همزمان داشتن یه مد Brain Rot Ammo بدست آورد.

Surveillance Camera : باید با استفاده از یک مد Dead Wire Ammo یک Harvester Orb رو از بین ببرن تا دوربین نظارتی رو بگیرن.

Dog Collar: یقه‌ی سگ رو میشه با قرار دادن یه تکه‌ی گوشت و یک Molotov تو یک خانه‌ی سگ گرفت. وقتی یه Hellhound بیرون میاد و میمیره، بازیکنا با یقه‌ی سگ پاداش می‌گیرن.

آپگرید آیتم‌های کلیدی‌ای که به دست آوردین

بعد از اینکه آیتم‌های کلیدی‌ رو پیدا کردین، بازیکنا باید اونا رو به Gold Rarity ارتقا بدن. اونم اینطوریه که می‌تونن با رفتن به یک Aether Tear و داشتن کلید و پریدن به سمت Gold Rift بالای آسمون اون‌ها رو ارتقا بدن.

با گذشت زمان و یکم پیشرفت، یه قرارداد جدید با رنگ بنفش ظاهر می‌شه. انجام دادن اون قرارداد باعث ارتقای کلید به سطح Gold میشه.

how-to-open-aether-portal-in-cod-mw3-zombies

باز کردن پورتال

بازیکنا نیاز به Sigil برای فعال کردن Dark Aether Rift دارن. اولین Sigil پس از ورود برای اولین بار به Dark Aether در دسترسشون قرار میگیره. بقیه‌ی Sigil‌هارو با کامل کردن قراردادها تو Red Zone میتونین بگیرین.

بعدش باید Sigil رو روی ستون ورودی پورتال قرار بدن. این باعث میشه برای تمام بازیکنا تو تیم به Dark Aether Rift رای داده بشه. بعد از رسیدن به تعداد مناسب "آره"، تیم به Dark Aether Rift منتقل میشه.

وای، حالا که دره Dark Aether باز شده، بازیکنا می‌تونن تو این دنیای جدید هیجان‌انگیز بازی کنن و با شیاطین جنگ بزنن. این نقطه‌ی تازه به بازی یه حالت متفاوت و مهیج می‌ده. با دنبال کردن این مراحل، می‌تونن تو جذابیت حالت Zombies از هم بزنن. به خاطر داشته باشید که در این دنیای جدید، هر تصمیمی که می‌گیرید، ممکنه تأثیرات زیادی داشته باشه، پس با دقت حرکت کنید و لذت ببرید!

نظرات
پربازدیدترین خبرها