میدونستین The Finals یک قابلیت جدید داره که حتما باید امتحانش کنین

بازی جدید سازنده های سابق Battlefield تونستن با وارد کردن عنصر تخریب‌پذیری به فضای رقابتی یک تجربه جدید و تازه رو ارائه بدن.

شناسه خبر: ۳۸۸۸۵۱
میدونستین The Finals یک قابلیت جدید داره که حتما باید امتحانش کنین

راهنماتو- بازی The Finals با عرضه غیر منتظره‌ای که داشت تونست جامعه گیمینگ رو شوکه کنه. بازی‌ای که طی یک خبر فوری توی مراسم The Game Awards 2023 منتشر شدش و از همون اول تونست تعداد زیادی از پلیرهایرو به خودش جذب کنه. این بازی که ساخته سازنده های قدیمی Battlefield هستش اومده عنصر تخریب‌پذیری رو یک لول جلوتر برده و تقریبا میتونین هر چیری رو توی فضای چندنفره این بازی از بین ببرین.

به گزارش راهنماتو، ولی خباینجا درباره‌ی چیزی حرف می‌زنیم که همه‌ی گیمرها بهش علاقه دارن، یعنی Crossplay یا امکان بازی با دوستان و رقبا از پلتفرم‌های مختلف. خوشبختانه توی بازی The Finals این امکان وجود داره و ما بهتون میگیم چطور می‌تونید ازش استفاده کنید یا حتی اگه نخواستید، چطور غیرفعالش کنید. پس با راهنماتو همراه باشین تا باهم بفهمیم چطوری میتونین از این قابلیت به نفع خودتون استفاده کنین.

how-to-use-crossplay-in-the-finals

آیا توی بازی The Finals قابلیت Crossplay وجود داره؟

بله که وجود داره! بازی با پشتیبانی کامل از قابلیت Crossplay منتشر شده، یعنی شما می‌تونید با دوستانتون و حتی غریبه‌ها از روی پلتفرم‌های مختلف باهم بازی کنید. مهمتر از اون، این امکان رو دارید که از یه اکانت بر روی هر سه پلتفرم (استیم، پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس) استفاده کنین و همه‌ی پیشرفت‌ها و اسکین‌هاتون رو هم داشته باشید. برای استفاده از این قابلیت، کافیه اکانت اصلی‌تون رو (استیم، پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس) هستش رو با یک اکانت Embark سینک یا وصل کنین.

چطور می‌شه Crossplay رو در The Finals غیرفعال کرد؟

اگه احساس می‌کنین دوست ندارین با پلیرهای دیگه با سیستم‌ها و کنترلرهای مختلف بازی کنید و یک جور نباشه که هر کس که با کامپیوتر جلوتون میفته خیلی سریع از روتون رد بشه، The Finals به شما اجازه می‌ده که به راحتی Crossplay رو خاموش کنید. برای این کار، فقط لازمه به بخش تنظیمات بازی برید. در بخش گیم‌پلی، به دنبال گزینه‌ی Crossplay بگردید و اون رو خاموش کنید.

how-to-use-crossplay-in-the-finals

آیا باید Crossplay رو خاموش کنید؟

راستش این یک موضوع سلیقه‌ایه. اگه Crossplay رو توی بازی خاموش کنین، زمان برای پیدا کردن مچ یکمی بیشتر میشه چون بازی از تعداد کمتری از پلیرا و کسایی که فقط از همون کنسولی که شما روش هستین استفاده میکنن استفاده می‌کنه. از طرفی، ممکنه به دلیل وجود انواع و اقسام ورودی‌ها و استفاده از مچ‌میکینگ، کیفیت مسابقات هم یه جورایی نامنظم بشه. همچنین، Crossplay ممکنه باعث برخی از اختلالات اتصال بشه. پس اگه فکر میکنین که این مشکلات میتونن تجربه مچ‌میکینگ شمارو خراب کنن، بهتره این ویژگی رو خاموش کنید.

در ضمن، یک نکته‌ی ظریف و مهم: پلیرهای PC باید یادشون باشه که حتی توی لابی‌های PC-only هم ممکنه گیمرها با دسته بازی کنن، چون The Finals از کنترلرهاهم برای بازیکنای استیم پشتیبانی می‌کنه. همچنین، هنگامی که موجی از چیترها و هکرها به PC می‌آید، بازیکنان کنسول می‌توانند با خاموش کردن Crossplay از بازی‌های عادلانه و تمیز لذت ببرن.

خلاصه در آخر باید بگم که Crossplay یک امکان جالبه و این که آیا باید توی بازیها ازش استفاده کنید یا خاموشش کنید، همش بستگی به سلیقه و ترجیحات خودتون داره. حالا برید و با دوستاتون بازی The Finals رو امتحان کنین چرا که خیلی وقت بود که همچین بازی متفاوتی رو توی بازار دیده بودیم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها