جواب دندون‌شکن صداپیشه Arthur Morgan به آقای کلاهبردار

سری بازیهای GTA همیشه تونستن حاشیه‌ساز باشن، به نظر میاد که نسخه بعدی این سری یعنی GTA ۶ هم قراره این رویه رو ادامه بده.

شناسه خبر: ۳۸۹۲۳۰
جواب دندون‌شکن صداپیشه Arthur Morgan به آقای کلاهبردار

راهنماتو- راجر کلارک، بازیگر و صداپیشه Red Dead Redemption 2 که صدای آرتور مورگان رو اجرا می‌کنه، پیشنهاد داده که فردی به اسم 'Joker GTA 6' به جای اینکه پول از Rockstar بخواد، از شهرتی که به دست اومده استفاده کنه.

به گزارش راهنماتو، بعد از انتشار تریلر GTA 6، جوکر فلوریدا (که اسم واقعیش لارنس سالیوانه) به شبکه‌های اجتماعی رفته و ادعا کرده که Rockstar از شباهتی که اون داره استفاده کرده تا یکی از شخصیت‌های بازی رو به طور مشابه طراحی کنن و برای همین هم از راکستار گیمز خواسته که بهش 2 میلیون دلار بابت این قضیه بپردازن. حالا راجر کلارک به این ادعاهای بی اساس این آقا جواب داده.

"جوکر، تو نیازی به حرف زدن با اونا نداری" راجر خیلی محکم و صریح پیام خودشو شروع میکنه و میگه: "اونا نمی‌خوان باهات حرف بزنن. اونا با افرادی مثل تو که سعی می‌کنن پای اونا رو به دادگاه بکشن هر روز دارن سر و کله میزنن. اینا تیم های بزرگ حقوقی دارن، بخاطر همین هم دقیقاً می‌دونن چیکار می‌تونن بکنن و چیکار نمیتونن."

arthur-morgan-roasts-florida-joker

راجر کلارک به سلیوان هم پیشنهاد اینو داده که به جای درگیری قانونی و دادخواهی، از شهرتی که راکستار سمتش روونه کرده نهایت استفاده رو بکنه تا بتونه یک کار درست رو باهاش بکنه. "اگه جای تو بودم، از شهرتی که به تو دادن استفاده می‌کردم و سعی میکردن نهایت استفاده رو ازش کنم. چون با اون قیافه فکر نکنم تو فروشگاه‌ها بتونی کاری رو برای خود دست و پا کنی."

Rockstar قبلاً هم خودش رو توی همچین موقعیتی دیده بود. اگر یادتون باشه بعد از انتشار GTA 5، یک بازیگر خانوم به اسم لیندسی لوهان سعی کردش که این شرکت رو دادگاهی کنه و ادعا کردش که یکی از شخصیت های این بازی بدون اجازه اون با کپی‌بردای از ظاهرش طراحی شده. خلاصه که در نهایت داستان این پرونده توسط یک دادگاه نیویورک رد شد و اعلام شدش که کاراکتر مورد نظر، به سادگی "یک دختر جوان ساده" بوده.

از طرف دیگه، راجر کلارک خیلی از طرفدارای سری بازیهای Red Dead Redemption رو به وجد آورده که بله قراره یک روزی RDR3 هم منتشر بشه و گفته که "مطمئناً یک روزی RDR3 رو می‌بینیم." اما خب در ادامه هم خیلی‌هارو مایوس کرده که خب ولی قرار نیستش که شخصیت آرتور مورگان توی اون بازی حضور داشته باشه چون فکر نکنم کسی باشه که از آخر داستان آرتور مطلع نباشه. اون میگه که: "روی این حساب نباشید که آرتور دوباره قراره به این سری برگرده. به نظرم داستان اون دیگه به پایان رسیده."

نظرات
پربازدیدترین خبرها