چطوری توی Counter-Strike ۲ میتونین دشمناتون رو از توی اسموک و فلش ببینین؟

متاسفانه Counter-Strike ۲ چیزی نبود که طرفداراش انتظارش رو داشتن و از وقتی که منتشر شده هر روز خبر جدیدی از باگ جدیدی درش به گوش میرسه.

شناسه خبر: ۳۹۰۵۳۹
چطوری توی Counter-Strike 2 میتونین دشمناتون رو از توی اسموک و فلش ببینین؟

راهنماتو- از وقتی که بالاخره دنباله‌ای برای Counter-Strike Global Offenisve معرفی شدش، میشه گفت که طرفدارای این بازی همگی بی صبرانه منتظر این بودن که بالاخره میتونن از شر این بازی خلاص بشن و اونو با یه نسخه بهتر و جدیدتر عوض کنن. خلاصه که بالاخره توی ماه سپتامبر همین امسال بود که بالاخره این دنباله موردانتظار منتشر شدش و برخلاف تصورات همه این نسخه چیزی نبود که گیمرا انتظارشو داشتن. این بازی پر بود از وال‌هک، باگ های گرافیکی و اصطلاحا دی‌سینک بین بازی گیمرا! حالا یک باگ جدید هم توی بازی اضافه شده که تنها نوآوری این بازی رو بی‌تاثیر میکنه.

به گزارش راهنماتو، برخلاف باگهای قبلی این بازی که همگی در داخل بازی میشد اونارو فعال کرد، این یکی رو فقط کسایی میتونن ازش استفاده کنن که از کارت‌گرافیک های Nvidia استفاده میکنن.حالا این باگ چطوری کار میکنه؟ الان بهتون توضیح میدم. شما با استفاده از تنظیمات کارت‌گرافیکتون کار میکنین که میتونین خیلی راحت از توی اسموک‌های بازی خیلی راحت دشمناتونو ببینین و رسما تاثیرشون رو خنثی کنین. تازه ماجرا به اینجا ختم نمیشه و اگر سمتتون فلشی پرتاب بشه نه تنها میتونین بهش زل بزنین و کور نشین بلکه با یه شات به جا کسی که فلش رو انداخته غافل‌گیر کنین.

how-not-to-get-flashed-or-smoked-in-counterstrike2

باگ اسموک Nividia توی Counter-Strike 2 چطوری کار میکنه؟

برای فعال کردن این باگ خیلی ساده فقط لازمه توی بازی تنظیمات Nvidia Geforce رو باز کنین (برای باز کردن شما میتونین خیلی راحت دکمه Alt با Z رو فشار بدین.) حالا از توی بخش افکت‌ها تصویر هر افکتی رو استفاده کنین به طوری که صفحتون کامل به یک رنگ دربیاد و همچنان بتونین ببینین توی بازی چه خبره و الان میتونین خیلی راحت به بازیتون برگردین و با چشما خودتون "ببینین" که هیچ اسموک یا فلش روتون تاثیر نداره. البته اینم بهتون بگم که مدل کاراکترها از پشت اسموک همچنان کامل نشون داده نمیشه، ولی خب حتی یه سایه هم مییتونه خیلی راحت بهتون کمک کنه که بفهمین دشمناتون کجان و سریع دخلشون رو بیارین؛ دیگه در جریانین که اونا همین سایه‌ای که شما از اونا میبینین رو هم ندارن بنابراین شرایط همه به نفع شماست. تازه ایو اولین بازی نیست که تنظیمات کارت‌های گرافیک برای CS2 مشکل ‌ساز شدن. همین ماه گذشته بودش که ویژگی Anti-Lag+ از تنظیمات کارت‌های گرافیک AMD باید غیرفعال میشد چون به طور ناخواسته سیستم ضد تقلب Valve رو فعال میکرد و باعث شد که ولو خیلی بی‌دلیل کلی از پلیرای این بازی رو به ناحق بن کنه. این مشکل همچنین در یه تاپیک Reddit مطرح شدش، در کنارش خیلی هم هشدار دادن که وقتی نرم‌افزار های شخص ثالث میتونن به رندر بازیها دسترسی داشته باشن، خطراتی جدی‌ای میتونن برای اون بازی داشته باشن. یه نفر گفتش که: "این مسئله به NVIDIA مربوط نیستش، بلکه مشکلی هستش که Valve باعثش شده."

خلاصه که هنوز خبری از رفع این مشکل جدید از طرف NVIDIA نیستش، ولی Valve معمولاً به این مسائل خیلی سریع واکنش نشون میده. ولی خب تا زمانی که این مشکل رفع نشده، بهتره که زیاد به اسموک و فلش‌ها اعتماد نکنین و خیلی سیف بازی کنین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها