چطوری میتونین هیولای Warzone رو پیدا کنین

به نظر میاد به نزدیک‌شدن به آخرای سال، قراره یه هیولای منفور به Call of Duty برگرده تا تجربه بازی رو برای گیمرها خراب کنه.

شناسه خبر: ۳۹۰۵۹۵
چطوری میتونین هیولای Warzone رو پیدا کنین

راهنماتو - کریمس با اینکه بهانه‌ایه تا مردم دور هم جمع بشن و اوقات خوشی رو باهم بگذرونن، اما یه سری هستن که چشم دیدن این رو ندارن. حالا یکی از موجوداتی که چشم دیدن کریمس رو نداره و همیشه خواسته خرابش کنه کرامپوسه! و حالاهم قرار شده که وارد دنیای Call of Duty بشه و سعی کنه که این بازی رو برای گیمرا خراب کنه. به نظر میاد که امسال هم قراره با نقشی متفاوت ولی هدفی ثابت به Warzone و مپ Urzikstan برگرده. با راهنماتو همراه باشین تا باهم اطلاعات بیشتری در مورد این موجود شرور و چیزیایی که با شکست دادنش به دست میارین کسب کنین.

به گزارش راهنماتو، اولین باری که این فرنچایز این شخصیت شرور رو معرفی کردش توی COD Vanguard و رویداد Festive Fervor Warzone بودش که تونسته بود اون تم ترس رو به بازی بیاره. البته یکم بعد که این شخصیت به این بازی اومد، خیلی از پلیرای این بازی با اتفاق نظر تمام گفتن که اومدنش فقط حال گیمرارو گرفته، چون این هیولای کریسمس بازی Warzone فقط باعث شده بود که مچ‌های معمولی و Warzone بازی خراب بشن. (البته این چیزی بود که اصلا قصدش همین بود!)

همانطور که گفتیم، کرامپوس در Vanguard، آخرین عنوان Call of Duty که توسط Sledgehammer Games ساخته شده بود، ظاهر شد. از اون موقع تا حالا خبری از این شخصیت نبود ولی خب با عرضه Modern Warfare 3 که باز هم دوباره توسط Sledgehammer ساخته شده بود؛ این سوال برای خیلی‌ها پیش اومد که خب حالا که این بازی دوباره توسط Sledgehammer ساخته شده قراره که باز کرامپوس به این بازی برگرده یا نه!

how-to-find-krampus-in-warzone

شاید باورتون نشه ولی خب این هیولا دوباره به Warzone و اللخصوص مپ Urzikestan برگشته ولی خب نه به اون نسبتی که قبلا انتظارشو داشتین، با راهنماتو همراه باشین تا باهم بتونیم این هیولا روی توی این مپ پیدا کنیم.

کجا میتونین کرامپوس رو توی Urzikstan پیدا کنین:

اولین کاری باید بکنین اینه که به موقعیت روی نقشه بین Warzone POIs Urzikstan Cargo و Old Town برید. بعد تازه اگر صحیح و سالم به اونجا برسین، شما توی خط ساحلی یه جایی رو پیدا میکنین که مشخصه چیزی اونجا دفنه، به عنوان نشونه هم تازه یک دست از شن بیرون زده. این دستی که بیرون زده در واقع مال کرامپوس هستش، چون به نظر میاد که این هیولای بدقواره رو یکی اینجا دفنش کرده. البته دستش هم دردنکنه!

how-to-find-krampus-in-warzone

جای جالب اینجاست که کل این قضیه به اینجا ختم نمیشه و شما میتونین با این دست بیرون زده Interact کنین. وقتی که اینکارو کنین، دست شروع به تکون خوردن میکنه و صفحه نمایشتون با یه صدای انفجار قدیمی و افکت آشنا بهتون میگه که: "کرامپوس دنبالتون افتاده." البته یکم بعدش باز بهتون میگه که: "شکار لغو شد. کرامپوس زیر یه جعبست."

بعد از این قضیه این پیام‌هایی که گفتیم از روی صفحتون محو میشن و بعدش البته یکم قضیه ترسناک میشه. اون دسته یهویی شروع میکنه حتی تندتر تکون خوردن، و یک صدای تهدیدآمیز میگه که: "اون قراره برگرده." بعد از اینکه این اتفاق افتاد، بازی بهتون یه Calling Card میده که روش نوشته "اون همیشه دنبالتونه" رو هدیه می‌ده، به نظر میاد که این قضیه ولی سر دراز داره!

how-to-find-krampus-in-warzone

از لحاظ ظاهری، حضور اون توی Warzone خیلی متفاوت‌‌تر از چیزی که خیلی‌ها انتظارشو داشتن، اما خب همین قضیه به تنهایی میتونه مثل یادگاری از دوران قدیم این بازی باشه. توی Vanguard/Warzone، وقتی که کرامپوس ظاهر شد، صفحه نمایش شما بخش اول پیام قبلی رو نشان میداد، بعدش دنبالتون میکرد و سعی میکرد که کریسمستون رو توی بازی خراب کنه.

احتمالاً کرامپوس در آینده‌ای نزدیک به Warzone و Call of Duty برگرده. ولی خب این دفعه امیدواریم که یکمی متعادل‌تر باشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها