بالاخره مشخص شد Suicide Squad روی چه سیستم‌هایی اجرا میشه

اگر مثل خیلی‌های دیگه شما فقط گیمر PC هستین، حتما دوست دارین بدونین سیستمتون چقدر باید قوی باشه که که بتونه بازی Suicide Squad رو به درستی اجرا کنه.

شناسه خبر: ۳۹۲۲۱۵
بالاخره مشخص شد Suicide Squad روی چه سیستم‌هایی اجرا میشه

راهنماتو- بالاخره بعد از Batman: Arkham Knight و گذشت تقریبا از 8 سال، استودیوی Rocksteady قراره با یه بازی دیگه که توی همون دنیای Arkham به سر میبره برگرده. ولی اینبار به جای اینکه در نقش شوالیه تاریکی بازی کنین، شما این بار در نقش یه گروه از تبهکارای معروف سری کمیک‌های DC بازی کنین. حالا اونا کیان؟ یه سری شخصیت که توی فیلم نسبتا ارزون و نه چندان معروف The Suicide Squad دیدین! و حالا قرار شده که بتونین در نقششون بازی کنین. البته حالا که داریم کم‌کم به تاریخ انتشار این بازی نزدیک میشیم، سیستم مورد نیاز این بازی هم مشخص شده.

به گزارش راهنماتو، البته این بازی رو شما میتونین روی کنسول‌های دیگه مثل PS5، Xbox X/S و PC بازی کنین، ولی خب اگر مثل خیلی‌های دیگه شما فقط گیمر PC هستین، حتما دوست دارین بدونین سیستمتون چقدر باید قوی باشه که بتونه بازی رو به درستی اجرا کنه.

suicide-squad-game-pc-requirements-revealed

برای کسایی که دوست دارن با کیبورد و موس به جنگ سوپرمن و فلش برن، در ادامه براتون مشخصات حداقلی، توصیه شده و اولترا رو برای اجرای Suicide Squad: Kill the Justice League روی PC آوردیم. مشخصات حداقلی البته برای اجرای این بازی روی PC اونقدار هم بالا نیستش، ولی اگر می‌خواین با رزولوشن 1080p و 30 فریم بر ثانیه بازی کنین، بهتره که سطح انتظاراتتون از سیستمتون رو یکم پایین بیارین و تنظیمات گرافیکی بازی رو هم در کنار انتظاراتتون از سیستم قدیمیتون پایین نگه دارین.

پردازنده (CPU): Intel I5 - 8400k، AMD Ryzen 5 1600 یا Intel I7 - 9700K، AMD Ryzen 7 5800X

کارت گرافیک (GPU): NVIDIA GTX 1070، AMD Radeon RX Vega 56 یا NVIDIA RTX 2060، AMD RX 5700 XT

حافظه (RAM): 16 گیگابایت Dual Channel

فضای ذخیره‌سازی (Storage) : حتما نیاز به SSD داره

حالا اگه سیستمتون از این مشخصات قوی‌تره و می‌خواین تجربه بازیتون رو یه کم ببرین بالاتر، در ادامه مشخصات توصیه شده برای تنظیمات جوری هست که بهتون این امکان رو بده که با 60 فریم بر ثانیه و با رزولوشن 1440p بازی کنین.

پردازنده (CPU): Intel I7 10700K، AMD Ryzen 7 5800X3D

کارت گرافیک (GPU) : NVIDIA RTX 2080، AMD RX 6800 XT

حافظه (RAM): 16 گیگابایت Dual Channel

فضای ذخیره‌سازی (Storage) : حتما نیاز به SSD داره

و در پایان اگر مطمئن هستین که سیستمتون جواب میده و میخواین که از تک‌تک فریم‌هایی که سیستمتون تولید میکنه استفاده کنین، باید مشخصات اولترا رو برای تجربه‌ی بازی با جزئیات بالا و 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K امتحان کنین:

پردازنده (CPU) : Intel I7 12700K، AMD Ryzen 7 7900 XT

کارت گرافیک (GPU) : NVIDIA RTX 3080، AMD RX 7900 XT

حافظه (RAM) : 16 گیگابایت Dual Channel

فضای ذخیره‌سازی (Storage) : حتما نیاز به SSD داره

suicide-squad-game-pc-requirements-revealed

با این مشخصات اولترا، انتظار میره که بتونین تمام زحماتی که این استودیو طی چند سال اخیر روی این بازی کشیدن رو به چشم دیده و جسش کنین و همچنین بهترین تجربه این بازی رو داشته باشین. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League قراره در تاریخ 2 فوریه سال 2024 یا 13 بهمن امسال روی پلتفرم کامپیوتر و تمامی کنسول‌های نسل نهمی منتشر بشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها