طرفدارای Red Dead خواهان برگشتن این قابلیت فراموش شده به این سری هستن

Red Dead Redemption هنوزم یکی از بهترین بازی‌های وسترن تاریخه؛ بازی‌ای که با خودش و نسخه دومش اغلب به عنوان معیار برای یه بازی توی این سبک استفاده میشن.

شناسه خبر: ۳۹۲۴۲۲
طرفدارای Red Dead خواهان برگشتن این قابلیت فراموش شده به این سری هستن

راهنماتو- طرفدارای قدیمی Red Dead Redemption از راکستار میخوان که این قابلیت جالب رو که از نسخه دوم بازی حذف شده بود رو در نسخه‌های آینده سری برگردونه. حالا این قابلیت که توی Red Dead Redemption تونسته بود اینقدر پرطرفدار و جذاب باشه چیه؟ با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به این قابلیت محبوب بندازیم و اینکه چطوری تونسته کاری کنه که طرفدرای این سری نسخه اول رو نسبت به نسخه دوم این سری ترجیح بدن.

به گزارش راهنماتو، بعد از گذشت بیشتر از ده سال، Red Dead Redemption هنوزم یکی از بهترین بازی‌های وسترن تاریخه؛ بازی‌ای که با خودش و نسخه دومش اغلب به عنوان معیار برای یه بازی توی این سبک استفاده میشن. با اینکه هر دو بازیهای وسترن هستن، اما هر جفتشون ساخته شده توسط Rockstar هستن که شهرتشون توی ساخت بازیهای جهان‌باز همه گیر شده. بازیهایی که راکستار ساخته همگی به گیمر این امکان رو میدن که نه تنها توی دنیای وسیع بازیهاشون بچرخه بلکه هرکاری که به ذهنشون میرسه رو انجام بدن و توی این زمینه بهشون آزادی عمل داده، ولی در همین حین سیستمی هم توی Red Dead تعبیه شده بود که سعی میکرد کاری کنه که گیمرها همچنان حواسشون به کارایی که میکنن باشه. این سیستم در بازی به Red Dead Redemption اول به اسم Bounty معرفی شدش و تونست توی خیلی از جنبه‌ها خیلی وسیع و گسترده باشه ولی متاسفانه توی نسخه دوم این بازی این سیستم از تاثیر کمتری برخورداره.

کلیپی که گذاشته شده، این ویژگی رو نشون میده که هر زمان که Bounty یا همون خلافی‌هاتون رو که پرداخت میکنین، جرم‌هایی که بازیکن انجام داده و به خاطرشون جریمه شده لیست میشه. این ویدیو خاص که توش گیمر خلافیش رو صاف میکنه شامل 93 تا مورد خرابکاری، 108 مورد کشتار اسب، و همچنین 314 مورد قتل مامورهای قانون رو نشون میده، به علاوه یه سری جرم‌های دیگه. این ویژگی توی Red Dead Redemption اصلی وجود داشت ولی توی نسخه دوم راکستار تصمیم گرفتش که بیخیال این بخش جالب از این سیستم بشه و فقط به پرداخت خلافی و جریمه خلاصه بشه. با این حال، این ویژگی یا اینکه خیلی کوچیکه ولی به گیمر نشون میده که چقدر میتونه دست به کارای خلاف بزنه و مردم رو بکشه که همین قضیه به نظرم اون حس غرب وحشی رو بهتر به مخاطب منتقل میکنه.

red-dead-fans-want-this-feature-back

البته بر خلاف اکثریت طرفدارای این سری، عده‌ای هم هستن که زیاد موافق این قضیه نیستن. همینطور اونا تونستن استدلال منطقی‌ای برای این حرفشون بیارن. یکی از بازیکنا به این قضیه اشاره کردش که بعد از کلی کشت و کشتار اینکه ببینین تموم اون قتل‌هایی که مرتکب شدین به راحتی آب خوردن و جلوی چشماتون جوری پاک میشن که انگار هیچ وقت اتفاق نیوفتاده بودن میتونه به تجربه این بازی صدمه بزنه و از واقع‌گرایی که بازی به سمتش میره کم کنه. تجربه واقعیت یکی از ویژگی‌های اصلی Red Dead Redemption 2 هست، پس منطقیه که به خاطر همچین مسئله‌ای این بخش جذاب از سیستم Bounty بازی حذف بشه.

در نهایت، بازگشت این ویژگی به ویژگی‌های آینده نسخه بعدی این سری یعنی Red Dead Redemption 3 کاملا بستگی به این داره که اصلا Rockstar بخواد این سری رو ادامه بده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها