چطوری میتونین توی Call of Duty Warzone تبدیل به اوپنهایمر بشین

این قابلیت رو به گیمرا میده که با انجام یه سری چالش سخت و دشوار بتونن کاری کنن که بدون ریختن حتی یه قطره خون از دشمناشون همشون رو تبدیل به پودر کنن.

شناسه خبر: ۳۹۳۵۵۶
چطوری میتونین توی Call of Duty Warzone تبدیل به اوپنهایمر بشین

راهنماتو- Warzone تونسته طی 4 سالی که از انتشارش میگذره تبدیل به یکی از نقطه‌قوت‌های Call of Duty بشه و دلیلی باشه که هر روز هزاران‌هزارن گیمر وقتشون رو پای این بازی و بهتر شدن توش میکنن. حالا فرقی که نسخه دوم این بازی یعنی Warzone 2 نسبت به نسخه قدیمیش داره اینه که طی یکی از آپدیت‌هایی که به بازی اضافه شده، این قابلیت رو به گیمرا میده که با انجام یه سری چالش سخت و دشوار بتونن کاری کنن که بدون ریختن حتی یه قطره خون از دشمناشون همشون رو تبدیل به پودر کنن. حالا با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به اینکه چطوری شماهم میتونین این کار رو بکنین بندازیم.

به گزارش راهنماتو، همونطور که گفتیم طی آپدیتی که منتشر شدش، Warzone 2 تونست یه کیل‌استریک جدید رو دریافت کنه که اسمش هم Tactical Nuke Killstreak هستش. حالا شما با استفاده از این کیل‌استریک میتونین با منفجر کردن یه بمب اتم واقعی کاری کنین که از کسایی که باهاتون توی اون مچ هستن فقط یاد و خاطره‌ای باقی بمونه. حالا در این مقاله میخوایم بهتون یاد بدیم که چطوری میتونین برای خودتون Nuke فعال کنین و مسابقه رو خیلی زودتر از اینکه تموم بشه به پایان برسونین.

how-to-activate-a-nuke-in-cod-warzone

حالا شما در کنار پلیر‌های شاخ Warzone 2 می‌تونن با تکمیل یه چالش که اسمش Champion's Quest یا "ماموریت قهرمان" هستش، این کیل‌استریک Tactical Nuke killstreakبه دست بیارن و مپ Al-Mazrah رو با خاک یکسان کنن. تازه در کنار این شما میتونین یه سری یادگاری هم از این واقعه از بازی دریافت کنین که میتونه یادآور وقتی باشه که جون حداقل 100 نفر رو در کسری از ثانیه گرفتین! (حالا فکرشو میکنم چقدر دارک شدش!!!)

حالا فقط لازمه تا فقط این 15تا مرحله سخت و دشوار رو رد کنین تا بتونین تبدیل به اوپنهایمر اون مسابقه بشین:

1. اولین گام اینه که باید پنج‌تا بازی متوالی رو ببرین تا قرارداد مأموریت قهرمان براتون فعال بشه.

2. وقتی وارد ششمین مسابقه Warzone 2 میشین، یه پیام براتون میاد که قرارداد مأموریت قهرمان آماده شده و شما میتونین انجامش بدین.

3. حالا اینجا شما لازمه نقشتون رو چک کنین و سه نماد زرد Warzone نزدیک به هم رو توی نقشه پیدا کنین.

4. حالا یه هدف جدید دارین که باید برای اون عناصر مختلفی رو پیدا کنین و برای اینکار هم تا آخر مسابقه وقت دارین.

5. وقتی که به سمت این نقاط برین باید یکم صبر کنین تا بتونین مکان قطعی هر قسمت رو پیدا کنین.

6. حالا عنصر Beryllium رو جمع کنین.

7. به محض اینکه هر کدومشون رو بردارین بازی با یه تاج Most Wanted همیشگی (با رنگ طلایی به جای قرمز) ازتون تشکر میکنه و کاری میکنه که هر پلیری میتونه شما رو توی نقشه خودش پیدا کنه و دخلتون رو بیاره.

8. حالا صبر کنین تا عنصر بعدی مشخص بشه و همین فرآیند رو تکرار کنین تا Plutonium رو هم پیدا کنین.

9. حالا جای خیلی سخت داستان اینجاست که وقتی این عناصر رو بردارین نه‌تنها خودتون به مرور زمان دمیج میخورین بلکه هم‌تیمی‌های نزدیکتون هم همینطور.

10. یکم دیگه دووم بیارین و عنصر سوم یعنی Tritium رو پیدا کنین و ورشدارین. جای سخت‌ترش اینه در کنار دمیج و محشور شدن توی نقشه بازی، این عنصر رادار بازیتون رو مختل میکنه و رسما غیرقابل استفاده میشه.

11. حالا وقتشه که منطقه بمب‌گذاری توی نقشتون مشخص بشه و باید به سمتش برین.

12. مکان منطقه بمب‌گذاری در حلقه چهارم بازی قابل مشاهده میشه.

13. یک هواپیما از بالا پرواز می‌کنه و بمب رو روی نقشه دراپ میکنه و یک تایمر 5 دقیقه‌ای فعال می‌شه.

14. به اون مکان برین و با انجام مراحل، Nuke خودتون رو بسازین، این کار یه شمارش معکوس 2 دقیقه‌ای رو تا واکنش اتمی شروع میکنه.

15. اینجاست که توی بازی برای همه اعلام می‌شه که Nuke آمادست، پس برای آخرین بار لازمه از خودتون دفاع کنین تا موقعی که Tactical Nuke منفجر می‌شه.

16. تبریک میگم انیشتین بهتون افتخار میکنه!

how-to-activate-a-nuke-in-cod-warzone

حالا که نوک خودتون رو منفجر کردین طبق حرفی که در مورد یادگاری زدیم، بازی براتون یه سری آیتم رو به طور مجانی باز میکنه. حالا این آیتم‌ها چین؟ در ادامه بهشون میپردازیم.

جوایز Tactical Nuke در Warzone 2:

- اسکین اپراتور Titan 239

how-to-activate-a-nuke-in-cod-warzone

- کارت Calling Card Quest Nuke

- نماد Quest Nuke

- چارم Boom Box

- استیکر Radioactive

اگه نگران این هستین الان توی هر لابی‌ای که میرین یه نفر قراره با MGB Tactical Nuke خرابش کنه، اصلا نگران نباشین! واقعاً خیلی سخته که اصلا به دستش بیارین. تازه اگه کسی تو لابیتون داره سعی می‌کنه این کوئست رو انجام بده، حتما سعی کنین اونارو متوقف کنین، وگرنه با یه انفجار اتمی، بازیتون تموم می‌شه!

نظرات
پربازدیدترین خبرها