یوبیسافت نسخه Cyberpunk: Edgerunners خودش رو منتشر کرد

به نظر میاد محبوبیت سریال Arcane و Edgerunners باعث تا اکثر استودیوها بخوان که بازیهاشونو وارد دنیای انیمه و سریال کنن.

شناسه خبر: ۳۸۴۱۷۹
یوبیسافت نسخه Cyberpunk: Edgerunners خودش رو منتشر کرد

راهنماتو- حدوداً یه دهه پیش، تبدیل بازی‌های ویدیویی به فیلم و سریال‌های تلویزیونی همیشه موفقیت‌آمیز نبودش. ولی به نظر اون روزا دیگه تموم شدن و الان شبکه‌ها و استودیوها سر اینکه بتونن بهترین بازی‌هایی که منتشر شدن رو به انیمه یا سریال یا حتی فیلم تبدیل کنن سر‌و‌دست میشکنن. مثل سریال های Arcane یا Cyberpunk: Edgerunners. حالا هم به نظر نتفلیکس یکبار دیگه وارد میدون شده و تازه‌ترین تولیدش با همکاری Ubisoft سعی داره که موفقیت Edgerunner رو تکرار کنه.

به گزارش راهنماتو، اگر به عقب برگردیم باید یادتون باشه که یوبیسافت به عنوان یکی از DLC هایی که برای Farcry 3 منتشر شدن، تونست Blood Dragon رو به بازی اضافه کنه. حالاهم سریال جدید یوبیسافت به اسم Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix که توسط نتفلیکس منتشر میشه قراره توی دنیای Far Cry 3: Blood Dragon که در سال 2013 عرضه شد، جریان داشته باشه و طرفدارای اون رو با دنیای خودش آشنا میکنه. این DLC به شما اجازه می‌ده که در یک دنیای دیجیتال با طراحی رترو-آینده‌ای در نقش یک نظامی فوق‌العاده باحال که چاشنی تمام فیلمهای دهه 80 میلادی بود بازی کنین.

ubisoft-releases-its-own-take-on-edgerunners

میشه گفت این سریال جدید یک اقتباس آزاد از اون بازیه چرا که اونقدار هم پایبند به داستان DLC نیست و صرفا در همون در جریانه. داستان این سریال درباره یه سایبورگ سوپر سربازه که توسط نزدیکاش بهش خیانت میشه. در همین حین هم به عنوان دشمن شماره یک مردم شناخته میشه و تخت تعقیب توسط نیرویی که حکمرانه به اسم ایدن "Eden" قرار میگیره. شاید اسم این قدرت حکمران براتون آشنا باشه که باید بهتون بگم این گروه دقیقا همون گروهییه که توی FarCry 5 باهاشون میجنگیدین و سرکردشون Joseph Seed بود. باید بهتون بگم که این سریال پراز اسماهای آشناست که هر کدومشون شما رو یاد بازیها و فرنچایزهای معروف یوبیسافت میندازن.

ubisoft-releases-its-own-take-on-edgerunners

حالا برگردیم به داستان که شخصیت اصلی سریال، بنا به اتفاقاتی دولف لیزرهاوک "Dolph LaserHawk" به عضویت گروهی درمیاد که تقریباً مثل "Suicide Squad"، ولی ایندفعه با اسم "Les Ghosts de la Gardienne" مجبور میشن ماموریت‌های خطرناکی رو علیه ایدن انجام بدن. و اگر هم انجامشون ندن، سرشون مثل یک هندونه منفجر میشه. طی داستان، شما شخصیت‌های افسانه‌ای یوبی‌سافت رو میبینین که همگی در این دنیای دیستوپیایی در حال زندگی هستن، از جمله کارکتر محبوب خودم یعنی Rayman که حداقل 10 سالی میشد که به عنوان شخصیت اصلی ندیده بودمش. که همین تونست اصلا من رو جذب داستان این سریال کنه.

ubisoft-releases-its-own-take-on-edgerunners

علاوه بر داستان جذاب و فضایی عالی‌ای که این سریال داره، Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix از لحاظ هنری هم عالیه. اکثر داستان هم به سبک کارتون‌ها و بازیهای رترو و قدیمی دهه 90 روایت میشه، همچنین به تمام بازیهایی که معروفن هم اشاره هایی شده که خوبه به عنوان سورپرایز خودتون نگاه کنینش و پیداش کنین. این سریال باید با دقت تعقیب بشه، راستی اینم بگم که مخاطب سریال بزرگساله پس خیلی راحت نمیتونین با خانواده نگاه کنیدش. مخصوصاً صدابیشه‌های مطرح فرانسوی، توی دوبله این سریال هستن. صداپیشه هایی که نقش دوبله بازیگرهای معروفی مثل گیوم اورسات (Vin Diesel) و دیوید کروگر (Dwayne Johnson) دارن که اینجا نقش‌های Laserhawk و Alex رو بازی می‌کنن. امانوئل کورتیل، صدای افسانه‌ای فرانسوی جیم کری، داستان رو تعریف می‌کنه و در قسمت‌های تبلیغاتی هم شرکت می‌کنه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها