یک اتاق رمزآلود در Marvel&#۳۹;s Spider Man ۲ خبر از داستان DLC بعدی این بازی رو میده

استودیو اینسومنیاک یک بار دیگه تونسته با عرضه Marvel's Spider Man ۲ گل بکاره و خیلی‌ از طرفدارای این سری رو خوشحال کنه ولی به نظر این آخر ماجرا نیستش.

شناسه خبر: ۳۸۵۰۷۸
یک اتاق رمزآلود در Marvel's Spider Man 2 خبر از داستان DLC بعدی این بازی رو میده

راهنماتو- اگر یادتون باشه چند وقت پیش، استودیو Insomniac Games گفته بود که امکانش هست که توی Spider-Man 2 اشاره‌‎هایی رو به یکی از شخصیت‌های معروف مارول یعنی Daredevil توی بازی انحصاریشون روی PlayStation 5 داشته باشن. حالا هم گیمرهای تیزبین این بازی تونستن اشاره‌هایی رو به این شخصیت توی بازی پیدا کنن و همین تونسته خیلی از اونارو هیجان‌زده کنه.

به گزارش راهنماتو، اگر شماهم بازی قبلی Spider-Man از Insomniac رو بازی کرده باشین، ممکنه متوجه شده باشین که یک سری تغییراتی توی نقشه بازی ایجاد شده و بعضیاشون در واقع Easter egg جالبی هستن که خیلی‌ها اصلا فکر میکردن اشتباهاتی هستش که استودیوی سازنده در حین توسعه بازی Spider-Man 2 مرتکب شده باشن. ولی اونطوری که خبرش رسیده، اینا همشون اشتباهات یا تغییراتی بوده که به عمد رخ دادن و در واقعا همگی اشاره به شخصیت هایی دارن که قراره با DLC به این بازی اضافه بشن.

اگر یکی از طرفدارای Daredevil باشین، حتما میدونین که اسم واقعی این شخصیت چیه و توی بازی قبلی میتونستین روی یکی از ساختمون های بازی، پلاکی رو با اسم Nelson و Murdock رو در منطقه Hell's Kitchen پیدا کنین، که اشاره‌ای به این دو شخصیت Daredevil داشتش که از اونجا دفتر وکالت خودشون رو اداره می‌کردن. به طرز جالبی، در بازی Marvel's Spider-Man 2 اون پلاک همچنان وجود داره، ولی خب متن‌های روش از بین رفته بودن که باز بعدش با یک آپدیت به بازی اضافه شدن. اتفاقی که خیلی‌ها رو به این باور وا داشته که این حرکت صرفا جهت جلب توجه به این دو شخصیت در دنیای این بازی بوده و در واقعا اشتباهی رخ نداده بوده.

sexret-room-in-spiderman2-points-out-to-its-next-dlc

Bryan Intihar کارگردان ارشد خلاق در استودیو Insomniac در یک پادکست در مورد حذف Easter egg Daredevil در Spider-Man صحبت‌هایی رو داشتش. او در بین سوال‌هایی که در این مورد ازش شد گفتش که: "کشف جالبه ولی به نظرم بهتره که یکم منتظر بمونین."

همین نقل قول کافی بودش تا شایعات زیادی رو در مورد احتمال ورود Daredevil به شهر نیویورک در Spider-Man 2 در قالب محتوای قابل دانلود (DLC) شروع بشه. حالا هم که طرفدارای این بازی یک اتاق مخفی در پشت یک کتابفروشی رو پیدا کردن که به نظر میرسه که ممکنه متعلق به اعضای The Hand باشه.

برای اطلاعات بیشتر باید بگم که The Hand یک سازمان مخفی شیطانی هستش که در طول سال‌ها تبدیل به یکی از دشمن‌های اصلی Daredevil در کمیک‌های مارول بوده. اعضای The Hand جادوی مخفی‌ای رو تمرین می‌کنن که در این اتاق مخفی پیدا شده هم در Spider-Man 2 بهش اشاره شده. The Hand همچنین در سری مجموعه‌های تلویزیونی مارول مثل Daredevil، Iron Fist و The Defenders هم قبلا ظاهر شده.

البته با این که فعلا نمیتونین وارد این اتاق بشین،ولی خب خیلی راحت میتونین از بیرون نگاهی به داخلش داشته باشین. بیرون این اتاق یک پرچم قرمز با یک نماد عجیب بالای دروازه گاراژ منتهی به این ساختمون وجود داره. داخل هم که اسلحه‌ها، شمشیرها و سپرها، نمادهای دیگه‌ای و جمجمه‌هایی هم وجود دارن.

sexret-room-in-spiderman2-points-out-to-its-next-dlc

البته اگر باز به سمت دیگه ساختمان برین، می‌تونید از در جلویی وارد یک کتابفروشی بشین. باز از اینجا هم میتونین نگاه‌ دیگه‌‎ای رو به داخل اون اتاق مخفی داشته باشین، باز در خود کتابفروشی هم میتونین جمجمه‌های فلزی بزرگ روی دیوار و یک نقاشی انتزاعی که به پنجره معروف Sanctum Sanctorum دکتر استرنج شبیه هستش رو پیدا کنین.

شایعات آنلاین زیادی هستش که میگن این در واقع مربوط به نسخه Insomniac از The Hand هستش و اون اتاق مخفی در کنار اشاره Bryan Intihar به این موضوع، به طور قطع خبر از ورود Daredevil به Spider-Man 2 هستش. البته اینم باید در نظر داشته باشین که حتی ممکنه این ارتباطی با Doctor Strange داشته باشه، که از طریق همکار ونگ در یک Easter egg دیگه در Spider-Man 2 بهش اشاره شده.

sexret-room-in-spiderman2-points-out-to-its-next-dlc

تا این لحظه Insomniac اشاره هایی رو به احتمال وجود یک بازی در حال ساخت حول محور Venom داشته و حتی به نظر میاد که Spider-Man 3 همین الانشم در در دست توسعه هستش. Insomniac همچنین در حال کار روی یک بازی Wolverine هستش که در همون دنیای Marvel's Spider-Man در واقع اتفاق میفته. البته اینم یادتون باشه که Spider-Man 2 پر از ایستراگ و اشاره به شخصیت های مارول هستش، اشاره‌هایی که همگی به شخصیت های دیگه و اتفاقات دیگه‌ای که در این دنیا میفته دارن.

به عنوان مثال، اشاره‌ای به Doctor Strange و Wong هم توی این بازی وجود داره. ساختمان Baxter Building از Fantastic Four هم در این بازی هستش، بعدشم برج The Avengers. Ganke به موسسه Rand اشاره می‌کنه، که خبر از وجود Iron Fist توی این دنیا رو هم میده. هر چند که ابرقهرمان‌های بزرگ دیگه‌ای به جز Spider-Men در این بازی وجود ندارن، اما خب تمامی این ایستراگ‌ها میتونن خبر از محتوایی که قراره به بازی اضافه بشن بدن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها