Elite Wild Cardها توی Clash Royale بیشتر از اونی که فکرشو بکنین میتونن کمکتون کنن

با اضافه شدن Elite Wild Cardها به بازی Clash Royale، میشه گفت خیلی‌ها از قابلیت‌های دیگه‌ای که این کارت‌ها دارن خبر ندارن.

شناسه خبر: ۳۸۶۳۷۳
Elite Wild Cardها توی Clash Royale بیشتر از اونی که فکرشو بکنین میتونن کمکتون کنن

راهنماتو- امروز خبرای خوبی برای بازیکنای Clash Royale داریم. از این به بعد میتونین دیگه کارت‌هاتون رو با استفاده از Elite Wild Cards به سطح 15 هم ارتقا بدین. تازه حتی دیگه نیازی به طلا هم ندارین و Elite Wild Cards می‌تونن برای ارتقای هر کارتی که بازیکن می‌خواد استفاده بشن.

به گزارش راهنماتو، این کارت‌ها خیلی خوبن، نه تنها چون باهاشون میتونین کارت‌های بهتری رو جمع کنین تازه ارتقا دادن کارت‌های کمیاب مثل کارت‌های لجندری و چمپیون براتون راحت‌ترمیشه، البته برای ارتقای هر کارت از سطح 14 به 15، بدون توجه به کمیت یا کیفیتی که داره، شما به 50,000 Wild Cards نیاز دارین.

حالا سوال اینجاست: چطوری میشه Elite Wild Cards رو تو Clash Royale بدست آورد؟

تبدیل کارت‌ها

اگر بازیکن موفق شده باشه کارتی رو به سطح 14 برسونه، دیگه از طریق صندوق‌ها طلایی دریافت نمی‌کنه. به جاش از این به بعد، این کارت‌ها Elite Wild Card در واقع جایگزین طلایی میشن که قبلا میگرفتین و تغییر جدیدی هستش که بستگی به نوع کارت تبدیل میشه.

how-elite-wild-cards-in-clash-royale-work

کارت‌های معمولی با نرخ تبدیل 1 به 1 به Elite Wild Cards تبدیل میشن، در حالیکه کارت‌های لجندری با 1,500 Elite Wild Cards آپگرید میشن. برای اینکه براتون درک این قضیه راحت‌تر باشه نرخ تبدیل انواع کارت‌هارو براوت آوردیم:.

  • 1 Common Card: 1 Elite Wild Card
  • 1 Rare Card: 5 Elite Wild Cards
  • 1 Epic Card: 20 Elite Wild Cards
  • 1 Legendary Card: 1,500 Elite Wild Cards
  • 1 Champion Card: 4,000 Elite Wild Cards
  • 1 Book of Cards (any rarity): 5,000 Elite Wild Cards

بازیکنا هم می‌تونن از جعبه‌های جادویی و کارت‌های Wild Card استفاده کنن تا همون نرخ تبدیلی که از Chestها دریافت می‌کردن رو بگیرن. همچنین استفاده از Book Of Cards و استفاده ازش روی کارتی که از سطح 14 هست، بدون توجه به نوع کارت، معادل 5,000 Elite Wild Cards میشه.

بهترین راه‌ها برای کسب Elite Wild Cards

how-elite-wild-cards-in-clash-royale-work

Elite Wild Cards می‌تونه از طریق خرید یا معاوضه کارت‌هایی که بازیکن به سطح 14 رسونده باشه کسب بشه. البته این روش برای بازیکنایی که تعداد کارت‌های کمکی دارن که به لول 14 رسیده میشه گفت زیاد عقلانی نیست واسه همین هم ارزش ریسکشو نداره. به جاش شما میتونین این وایلدکارت هارو از استور توی بازی وقتی که خواستین بخرین یا اصلا اگر زیاد اهل خرج کردن روی بازی نیستین فقط لازمه توی چالش‌های کلاسیک مثل Grand Challenge یا Mega Draft Challenge شرکت کنین.

همین الانش یک چالش هستش که اسمش 20 Wins Challange هستش و به بازیکنایی که تونستند به 16تا برد یا وین برسن، تا 90,000 Elite Wild Cards رو به عنوان جایزه میده. با این همه راه ممکن که برای گرفتن Elite Wild Cards در اختیارتونه، بهتون توصیه میکنیم که اگر بتل‌پس بازی رو نخریدین، بهتره که یکم حواستون روی خرج کردن Book Of Cards باشه چرا که فقط میتونین از توی قسمت پریمیوم بتل‌پس اونارو بگیرین که یکم گرون درمیاد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها