یکی از شخصیت های کلیدی The Last of Us قرار نیست توی قسمت سوم این سری باشه

به نظر میاد توسعه ساخت سوم از سری The Last of Us با مشکلات زیادی روبرو باشه چرا که هنوز حضور یکسری از شخصیت های کلیدی این بازی قطعی نشده اند.

شناسه خبر: ۳۸۸۱۵۲
یکی از شخصیت های کلیدی The Last of Us قرار نیست توی قسمت سوم این سری باشه

راهنماتو- سونی با اینکه توی نسل هفتم کنسول‌ها با PlayStation 3 در مقابل Xbox 360 خیلی عقب بود؛ ولی تونست با گذشت زمان و با کم‌کم نزدیک شدن به آخرای نسل خودش رو به رقیبش برسونه. دلیلی که سونی رو تونست به بازار برگردونه، وجود بازیهای انحصاری فوق‌العاده‌ای بودش که سونی منتشر کرد. یکی از این بازیهای معروف و محبوب The Last of Us هستش که در سال 2013 روی کنسول PlayStation 3 منتشر شد.

به گزارش راهنماتو، بعد از موفقیتی که The Last of Us Part II تونست کسب کنه؛ خیلی‌ها منتظر این بودن که هر چه سریع‌تر داستان بازی دوم رو ادامه بدن. ولی خب ت الان هنوز تایید رسمی برای بخش سوم از این سری نشده، خبرهای قابل اعتماد حاکی از اینه که The Last of Us Part 3 در حال توسعه است. اما به نظر میاد که جفری پیرس، صداپیشه تامی میلر، این شایعات رو تکذیب کرده.

پیرس در یک مصاحبه ادعا کرده که هنوز نسخه‌ای از اسکریپت The Last of Us Part 3 به دستش نرسیده. این موضوع خیلی مهمه چرا که با توجه به اخبار رسیده، همگی میدونیم که Naughty Dog در حال حاضر تمام تلاششو داره میکنه تا بتونه نسخه بعدی Last of Us رو منتشر کنه. به خاطر همین هم و به لطف شایعاتی موثقی که به دست گیمرها رسیده همگی منتظر نسخه بعدی این سری هستن.

tlou-main-character-not-coming-back

با این حال و با وجود عدم دریافت اسکریپت توسط پیرس، اون مطمئنه که بخش سوم در نهایت منتشر خواهد شد. او گفته: "من قطعا وقتی نیل به من یک اسکریپت بدهد، به این باور خواهم رسید که کاملا عالی خواهد بود."

این صداپیشه به شوخی گفته که وقتی که مردم ازش درباره‌ی The Last of Us Part 3 میپرسن اون کاملا خودش رو به کوچخ عی چپ میزنه و میگه که نمیدونه دارن در مورد چی حرف میزنن. اما این هم ممکنه یه حالت پوششی باشه برای دور زدن شایعات درباره بازی. این اولین بار نیست که ما بازیگرایی رو دیدیم که نقش‌هاشون رو مخفی نگه میدارن تا برای مخاطباشون یک سورپرایز باشه.

علاوه بر این، پیرس پرسیده شده که آیا چیز خاصی رو در The Last of Us Part 3 می‌خواد. او گفته که می‌خواد به عنوان "بلوترز"، "رانرها" یا "کلیکرها" بازی کنه. این در تئوری جالب به نظر میاد و Naughty Dog می‌تونه یه حالت Merceneries شبیه به Resident Evil رو توسعه بده.

tlou-main-character-not-coming-back

با این حال، قطعا The Last of Us Part 3 به زودی منتشر نمی‌شه، چون بین دو بازی اول 7 سال فاصله بوده. تازه با این فرض کردن می‌شه که استودیو توی همین مدت زمان 7 سال نسخه بعدی این بازی رو منتشر کنه، Naughty Dog به احتمال زیاد Part 3 رو به این زودی نمیتونه منتشر کنه. تازه این در کنار قولی هستش که این استودیو به طرفداری این بازی داده که به احتمال زیاد نسخه بعدی این سری محتوایی بیشتر از اونی که فکرشو میکنن داره.

The Last of Us Part 2 Remastered در اوایل سال 2023 منتشر می‌شه و یک بازی چندنفره هم به نظر در حال توسعه هستش، اما این پروژه بعد از اخراج کارکنای زیادی از سوی Naughty Dog با مشکلاتی مواجهه شده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها