ار فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare III چه انتظاراتی میتونین داشته باشین

در فصل‌های آینده بازی Call of Duty: Modern Warfare ۳، تغییرات عظیمی به تجربه چندنفره این بازی اضافه میشه و همین طرفدارای این سری رو هایپ و هیجان‌زده کرده.

شناسه خبر: ۳۹۲۸۹۵
ار فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare III چه انتظاراتی میتونین داشته باشین

راهنماتو- تقریبا چند ماهی هستش که از COD MW III میگذره و میشه علارقم انتقاداتی زیادی که به این بازی شده، این بازی همچنان رشدی که هر سال باید داشته باشه رو داره. حالا که کم‌کم داریم به آخرای Season 1 این بازی نزدیک میشیم؛ قرار شده که در فصل‌های آینده بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، تغییرات عظیمی به تجربه چندنفره این بازی اضافه بشه و همین طرفدارای این سری رو هایپ و هیجان‌زده نگه داشته. قسمت دوم فصل اول با اسم Reloaded در تاریخ 17 ژانویه به بازی اضافه شدش و تغییرات هیجان‌انگیزی رو به همراه داشت، اما انتشار فصل 2 در آینده نزدیک احتمالاً با محتواهای حتی بزرگتری همراه خواهد بود.

به گزارش راهنماتو، همونطور که در همهٔ فصل‌های چندنفره بازی Call of Duty اتفاق می‌افته، فصل 2 از Modern Warfare 3 با یک Battle Pass قراره همراه باشه، ولی باز ایندفعه با اجرای استراتژی اخیر ترکیبی از Blackcell Battle Pass قوی‌تر به علاوه نسخه استاندارد هستش. این به این معنیه که گیمرا و طرفدارای این بازی باید بدونن که در کنار فصل 2، انواع تازه‌ای از اسلحه‌ها، آیتم‌های کازمتیک و اپراتورهای جدیدی به بازی اضافه میشن.

شایعاتی که فعلا حول این بازی در جریانن همگی خبر از این میدن که قراره یکی دیگه از شخصیت های بخش کمپین بازی یعنی Kate Laswell به عنوان یک اپراتور توی بخش مولتی و زامبی این بازی اضافه بشه و فصل 2 به نظر میاد که وقتیه که این شایعات تبدیل به واقعیت میشن. Laswell به عنوان یه شخصیت کلیدی توی داستان‌های ریبوت فرانچایز Modern Warfare تونسته خودش رو معرفی کنه و بیشتر یه شخصیتی هستش که تونسته به داستان جهت بده. حالا با توجه به این قضیه و همچنین تبلیغاتی که خود اکتیویژن در مورد فصل دوم این بازی کرده، تونسته همه رو از این قضیه که اومدن Laswell به بازی قطعیه مطمئن کنه و خیلی زود اون رو توی حالت آنلاین MW3 قراره ببینیم.

what-to-expect-from-s2-cod-mw3

در کنار اوپراتور جدید، با توجه به مارکتینگ این بازی و تبلیغات اکتیویژن، از جمله سلاح‌هایی که در فصل 2 از MW3 به بازی قراره بیان، خبر از برگشت احتمالی تفنگ محبوب F2000 میدن. البته احتمالاً با اسم دیگه‌ای این تفنگ توی بازی ظاهر بشه، اما این اسلحه که در نسخه اصلی MW2 و MW3 خیلی محبوب بودش، به عنوان یه اسلحه جدید و یه تفنگی که خیلی‌ها باهاش خاطره دارن به بازی اضافه میشه که همین قضیه تونسته خیلی‌هارو هایپ کنه. در کنار اون، شایعات فعلی همچنین به اضافه شدن یک کمان و یک شمشیر هم به MW3 داشاره میکنن و خیلی از طرفدارا فکر می‌کنن که این ممکنه جزء همکاری‌های آینده این فرنچایز با عنوان The Walking Dead باشه.

البته این قضیه که توی زمانی نزدیک Modern Warfare 3 میخواد با The Walking Dead کراس‌اوری داشته باشه خیلی وقته که لو رفته و فاش شده، ولی به احتمال زیاد در کنار عرضه قسمت‌های جدیدی از سریال‌های زیرشاخه The Walking Dead، این فصل بتونیم بالاخره شاهد این کراس‌اور باشیم. اگرچه تا همین لحظه هیچ خبر رسمی‌ای از Activision به طور رسمی تأیید نشده.

حالا بریم سراغ نقشه و مپ‌های این بازی، فصل 2 از Modern Warfare 3 نه تنها قرار نیست که مشکلاتی که مپهای بازی تا الان داشتن رو برطرف کنه، بلکه بر اساس اظهارات استودیوی سازنده خودش یعنی Sledgehammer، هرکدوم از دو فصل ابتدایی MW3 قراره شامل سه نقشه 6 نفره جدید باشن. فصل 1 با افزودن نقشه‌های Meat، Greece و Rio به بازی، تا اینجای کار رسالت خودش رو انجام داده و گیمرا انتظار دارن با عرضه فصل 2 در فوریه، سه نقشه دیگه هم به بازی اضافه بشه.

what-to-expect-from-s2-cod-mw3

همچنین انتظار میره که فصل 2 در کنار بخش مولتی بازی، محتوایی هم برای زامبی‌های Modern Warfare 3 به همراه داشته باشه. شایعات حاکی از اضافه شدن یک "باس گارگویل" به عنوان یه چالش جدید به بخش زامبی هستن. همچنین منتظر این باشین که فصل 2 داستان فعلی زامبی‌های MW3 رو هم گسترش بده، اگرچه هنوز واضح نیست که این فصل قراره ادامه داستان فصل‌های قبلی باشه و آیا اصلا قراره داستان خودش رو جدا از چیزی که قبلا تعریف کردن داشته باشه. بهرحال، در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری قراره از محتوای فصل 2 منتشر بشه، اما طرفدارا این بازی از الان به خوبی می‌دونن انتظار چه چیزی رو از فصل 2 در بخش‌های زامبی و چندنفره داشته باشن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها